Ik ben bezig om mijn Xone dx te mappen voor Ableton. Dit lukt prima alleen moet ik de mapping voor elk nieuw project invoeren en dt wil ik dus niet! Nou heb ik gegoogled en toem kwam er naar voren dat je een leeg project moest mappen en dan save template, in preferences. Nou dat vind ik dus nergens......
Iemand een tip?
Mijn dank zal groot zijn!
What do you think about ableton mapping ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Sla het Ableton project op met alleen de mapping erin. Als je een nieuw project wil starten met die mapping open je dat opgeslagen Ableton project en doet naderant opslaan als en dan een andere naam dan het originele project. Het zelfde effect met een omweggetje.
Hierover heb ik een stukje geschreven in 'Het Grote Ableton Topic' . Ik weet niet zeker of dat ook werkt voor midi mappings maar lees het stukje over default live set maar eens...
No new postings for 4.844 days. Post CommentThat would be 161.5 months or a whopping 13.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.