Calling!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Myke-Berlyn    posted on 03-02-2012 17:28
Hey boyz!

Weet niet of jullie het al gemerkt hebben, maar ik ben volop bezig met het maken van mashup's.
Heb vandaag echt geen shit inspiratie, misschien dat iemand een idee'tje heeft om op 'Calling van Sebastian Ingrosso' te mashe?
Wil jullie idee?n niet pikken, als jullie dit topic niet ok? vinden mogen jullie het sluiten.
Misschien iemand 1 acapella die er goed mee gaat en die nog niet bestaat.. Thumbs Up

Alvast heel hard bedankt (:

What do you think about Calling! ??

Vote :   

MichaelMiller    posted on 03-02-2012 17:45
Ik gebruik altijd acapella van Axwell - I Found U bij Calling..
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Rolandje0    posted on 03-02-2012 19:14
Calling vs Generation X is ook lekker!
Myke-Berlyn    posted on 03-02-2012 21:18
Poster: Rolandje0
Calling vs Generation X is ook lekker!

Bedankt allebei, maar moesten jullie idee'tjes hebben van mashup's die nog niet bestaan en die wel lekker zouden klinken, ik ga die dan zeker maken en jullie naam er bij vernoemen.
Ik maak mashup's en zet die online zodat mensen die af mijn SoundCloud kunnen halen en dan sommige mensen durven die wel eens te draaien.. Thumbs Up
Alvast merci!
MarcoMartinez    posted on 03-02-2012 22:21
Ik draai hem in combi met de acapella van Leave the world behind en moet er ook nog eens een mashup van opnemen, maar ja tijd tijd tijd.....
www.djmarcomartinez.com
Bonchanoize    posted on 04-02-2012 00:02
Ik draai er firework van katy perry over. doet het altijd goed bij de meisjes
Let the magic begin

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

150 Users online: 19 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 66.596
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.803.111