lichtsturingspaneel als studiomengpaneel
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

maartenw    posted on 02-02-2012 18:12
Beste djr,

Al een jaar of 2 heb ik een Showtec Scanmaster 2 MK2 in mijn bezit om mijn leds aan te sturen. Nu ben ik niet meer zo bezig met mijn drive-in en daarom had ik een vraagje. Kan mijn showtec nu ook gaan gebruiken voor in mijn studiotje. Als mengtafel. Is dit mogelijk want er zit een midi aansluiting op.

Alvast bedankt,

What do you think about lichtsturingspaneel als studiomengpaneel ??

Vote :   

djmstr223    posted on 02-02-2012 18:23
Ik denk het wel. proberen zou ik zeggen
www.bramvanbergen.nl
maartenw    posted on 02-02-2012 19:12
Maar is dit echt mogelijk want ik heb geen midi kabel en dingen om het mengpaneel op mijn computer aan te sluiten. Dus ik zou graag eerst willen weten of dit echt mogelijk is.
durko    posted on 03-02-2012 11:00
Als je midisignalen kunt uitsturen naar bijv. een dmx programma zou het moeten kunnen. Vrijwel alle sequencers hebben, mochten ze hem niet standaard herkennen (wat ik verwacht), de mogelijk om zelf de controls te mappen als een universele controller. Ik weet niet of de tafel automatische faders heeft? Want die werken misschien niet gelijk.
maartenw    posted on 03-02-2012 16:28
Poster: durko
Als je midisignalen kunt uitsturen naar bijv. een dmx programma zou het moeten kunnen. Vrijwel alle sequencers hebben, mochten ze hem niet standaard herkennen (wat ik verwacht), de mogelijk om zelf de controls te mappen als een universele controller. Ik weet niet of de tafel automatische faders heeft? Want die werken misschien niet gelijk.

Ik weet niet of die of de tafel automatische faders heeft. Waarschijnlijk niet... Maar ik ga denk ik gewoon midi kabel halen en proberen...
durko    posted on 03-02-2012 17:08
Dan denk ik dat het wel zal werken. Laat even weten of het is gelukt, ben benieuwd.

This is an old Topic

No new postings for 4.956 days.
 Post CommentThat would be 165.2 months
or a whopping 13.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

256 Users online: 142 Guests (114 Unknown)
Pages generated today : 73.863
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.870.900