Leeg Fl studio bestand na vastloper
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

jeffrey412    posted on 02-02-2012 13:17
Help ! ik was met een productie bezig toen opeens mijn laptop vast liep. Ik heb hem toen uit en aan gedaan. Toen ik daarna de productie weer wou openen kwam er een error: an error occured while reading the FLP file. It may be corrupted, or some plugin caused an error while opening. Nu opend hij een nieuwe file, en is de oude weg. Aangezien er heeel veel tijd aan dit project is besteed heb wil ik heel graag dat de file weer normaal geopend kan worden en dat ik verder kan! Alvast bedankt!
DJ Mol / twitter: @DJJeffreymol

What do you think about Leeg Fl studio bestand na vastloper ??

Vote :   

Snoey    posted on 02-02-2012 14:52
rever to backup
www.soundcloud.com/ten-hooven
jeffrey412    posted on 02-02-2012 15:55
Poster: Snoey
ever to backup

Hoe/how?
Snoey    posted on 02-02-2012 16:03
lol?

Links boven -> File, opent er een balkje, dan ga je naar beneden scrollen en daar staat ie Happy, laughing
Gidi    posted on 02-02-2012 18:39
file is gewoon damaged? waarschijnlijk FL niet gekocht?
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
jeffrey412    posted on 02-02-2012 18:51
Poster: Snoey
lol?

Links boven -> File, opent er een balkje, dan ga je naar beneden scrollen en daar staat ie Happy, laughing

Klopt, het bestand is er ook nog wel, maar als ik het weer open via file etc of het bestand rechtstreeks aanklik vanuit de map met projecten geeft hij gewoon leuk de melding aan en kan ik vrolijk opnieuw beginnen met een compleet leeg project.
jeffrey412    posted on 02-02-2012 18:51
Poster: Gidi
file is gewoon damaged? waarschijnlijk FL niet gekocht?

Jawel hoor! tot de laatste cent gekocht! Juist omdat ik geen zin heb in gezeik dat dingen niet werken.
Gidi    posted on 02-02-2012 19:05
Ik heb het ook is gehad, projectje opnieuw kunnen gaan maken..
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
Maracas    posted on 03-02-2012 00:43
Daarom save ik mijn projectjes dus steeds met een andere naam als ik ga opslaan, dus project1, project2, project3 etc. etc. dan ben je maar een klein stukje kwijt, voor het geval dit dus gebeurt Winking my eye
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Snoey    posted on 03-02-2012 13:58
inprinciepe kan je hem toch zo weer namaken, bedoel presets en samples weet je vast nog wel.
Larsz    posted on 03-02-2012 16:46
Poster: Maracas
Daarom save ik mijn projectjes dus steeds met een andere naam als ik ga opslaan, dus project1, project2, project3 etc. etc. dan ben je maar een klein stukje kwijt, voor het geval dit dus gebeurt Winking my eye
 Dit is inderdaad wel een goede tip. Dan kan je ook als je bijvoorbeeld iets verandert en je bent er niet blij mee gewoon teruggaan naar een ander punt in je productieproces.?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

248 Users online: 117 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 79.652
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.876.689