Poster: hoppie
de hm is bedoelt voor email adressen o.i.d. niet voor het hele topic!
_____________________________________________________________________________________________________________________________
Hallo allemaal,
Ik wil hierbij mijn UltraNova Novation aanbieden. Het is een erg mooie synthesizer met een krachtige fx enige. Hieronder staat een berichtje van een welbekende webwinkel :
De Novation Ultranova is een analoog model synthesizer met een zeer krachtige effecten processor. Bij de ontwikkeling van de Ultranova van Novation is de legendarische SuperNova II synthesizer engine als basis gebruikt en aangevuld met de allernieuwste snufjes, waaronder wavertable synthsesis, krachtigere filters, een software editor en een revolutionaire touch-sense performance modus.
300 meegeleverde geluiden
De UltraNova wordt geleverd met maar liefst 300 onboard geluiden, welke je per soort kunt selecteren (bass, lead, pad, enz) of per muzikaal genre (hip hop, rock, house, enz). Wanneer je een bass nodig hebt voor je hip hop track, selecteer je ?bass? onder genre ?hip hop? en je kunt direct aan de slag. Middels 8 encoders geef je een volledige andere draai aan je geluiden. Wanneer je nog meer detail wilt toevoegen, heb je de beschikking over de grotere smooth encoder.
Krachtige software editor
Visueel direct allerlei parameters veranderen kan met de meegeleverde, krachtige software editor, welke binnen verschillende DAW systemen kan worden gebruikt als plug-in editor. Met de software patch librarian zoek en sorteer je per genre en type. Naast de 300 meegeleverde geluiden is er ruimte voor 200 eigen ingebrachte patches. Met de patch librarian breidt je uit tot een oneindig aantal.
De UltraNova is 2 maanden oud maar ik ben tot de spijtige conclusie gekomen dat ik hem te weinig gebruik en voor dat geld vind ik het zonden. In de winkel kost de Ultranova nu +- 600 euro. Ik heb er ??n in de aanbieding voor 525 incl. bonnen, doos & verpakking!
Greeetzz
Poster: Vivado
Iemand?
Poster: Dennis1981
Hij staat hier al meer dan een dag te koop, misschien moet je je vraagprijs aanpassen.
Poster: bambamstudio
100 euro onder de nieuwprijs voor een geweldige synth, das nog niet te duur? Ik kan mijn Ultranova niet missen, kan ook niet snappen waarom iemand hem wegdoet!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.