Beste allemaal,
Omdat ik binnenkort het ouderlijk huis ga verlaten, heb ik geen ruimte meer voor een aantal spullen. Daarom wil ik er iemand hier van DJR blij mee maken. Dus, we verkopen een aantal dingen voor kleine prijsjes! Komtie!
Reloop RMX-40 DSP Blackfire
Ongeveer twee jaar geleden van mede-member Convert gekocht, en eigenlijk nauwelijks gebruikt (omdat ik snel overstapte naar een DJM-800). Technisch nagenoeg perfect, het enige is dat op de effectensectie een van de miniknopjes om bijvoorbeeld je echo in te korten h??l soms hapert.
Doos en boekjes zitten er bij. Bon helaas niet meer, maar aangezien het apparaat al 3 jaar oud is, is dit ook vrij onbelangrijk.
Prijs: 125 euro!
M-audio Oxygen 49
Aangekocht in januari 2011 bij de grote webshop wiens naam begint met een B. Misschien 3 keer op gespeeld, verder afgedekt gestaan. Doos en boekjes zijn ook van dit apparaat nog aanwezig. Ik kan de gelukkige koper van dit mooie bordje de digitale factuur zo opsturen.
Prijs: 60 euro!
Ik ben altijd zeer zuinig op mijn spullen, en dat is ook te zien aan de staat van aangeboden spullen. Ik hoop dan ook dat ik een ander DJR lid er blij mee kan maken!
Bovenstaande is te testen en op te halen in omgeving Enschede. Foto's kunnen op verzoek uiteraard gemaakt worden.