hulp nodig, heel erg offtopic! (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

ThomasB    posted on 30-01-2012 20:33
Jongens, ik heb even al jullie hulp nodig want ik weet t echt ff niet.
Dit is echt heel erg offtopic maar ik zit verder op geen andere forums dus ik vraag het toch aan jullie.

Heb nu net een maand een realtie, vorige zomervakantie zat ik ook met deze meid maar als ze dronken was zoende ze met alerlei andere jongens + daarna kreeg ze met een andere jongen, helemaal focked up dus...
Maar alles werd weer snel gewoon goed tussen ons, gewoon vrienden.
Heb nu weer net een maand een relatie met dr maar ze wil uitgaan met een vriendin.
Een van mijn beste vrienden (ook een goede vriend van haar) gaat mischien ook mee maar die kan natuurlijk niet de hele avond op dr letten...
Ze vroeg of ik t erg vind en dat ze beloofd niks te doen met andere jongens.
Maar dit kan ze nu wel beloven maar ik ken dr en weet gewoon 100% zeker dat ze dronken wordt en ook best wel zeker dat ze dan niet meer aan die belofte denkt en gewoon met andere jongens zoent enzo...
Dit wil ik dus echt niet hebben maar ik weet niet wat te doen, als ik zeg dat ik t niet wil zegt ze waarschijnlijk dat ik haar niks gun enzo, dit wil ik ook niet.

Zoals ik al zei, dit is echt heel erg offtopic maar ik heb echt jullie hulp nodig, ik weet t echt ff niet...
Hoop dat een van jullie me kan helpen en weet hoe ik dit bijvoorbeeld aan haar kan laten merken zonder iets te zeggen en dus zonder dat ze t erg vindt.

Alvast heel erg bedankt!

What do you think about hulp nodig, heel erg offtopic! ??

Vote :   

Estacy    posted on 30-01-2012 20:52
nieuwe vriendin zoeken?

gewoon tegen haar zeggen dat je dat niet wilt, zit niet veel anders op.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ThomasB    posted on 30-01-2012 20:54
ja :s
net gedaan, heb nu al gezeik dat ik dr niet vertrouw enzo...
LouisCasper    posted on 30-01-2012 20:56
Poster: ThomasB
ja :s
net gedaan, heb nu al gezeik dat ik dr niet vertrouw enzo...

Dat wantrouwen heeft ze zelf veroorzaakt, ze zal zich nu gewoon moeten bewijzen tegenover jou en anders zou ik, zoals Estacy ook al zei, gewoon een ander zoeken.
http://www.louiscasper.com
RemcoRelion    posted on 30-01-2012 21:03
Idd een andere zoeken
Bij een relatie moeten jullie elkaar toch vertrouwen. En als jij wat van zegt en ze zeurt meteen is ook niet best toch? Je zegt gewoon wat je vind
Don’t be a prisoner of your own style!
Henri_D    posted on 30-01-2012 21:10
Moment dat je wanhopig genoeg bent om het op forums te posten Thumbs Up is het tijd voor een ander en beter.
Bambilaner    posted on 30-01-2012 21:14
Dumpen en met het geld dat je daardoor uitspaart een nieuwe set kopen

Ze weet toch ook wel hoe het komt dat het vorige zomer gedaan was?
Is dat dan geen h??l goede reden om haar op dat gebied niet helemaal te vertrouwen?
Alhoewel een relatie zonder wederzijds vertrouwen niet echt gezond is natuurlijk...
www.facebook.com/vinniebegooddj
Larsz    posted on 30-01-2012 21:15
Meteen dumpen die hoer, als dat onderlinge vertrouwen weg is had ik er al lang een eind aan gemaakt.
Sebasz    posted on 30-01-2012 21:17
Wat Larsz zegt. Waarom zou ze uit gaan als ze al een relatie heeft met jou. Sowieso is ze blijkbaar niet te vertrouwen, en dat weet je allang. Dus dumpen en verwijderen van Facebook, msn etc?Cool

Edit: oh TS is pas 14 jaar :') Laat haar lekker, zoek zelf ook iemand anders. Alsof je op die leeftijd een serieus vriendje/vriendinnetje kunt krijgen :')
User edit by Sebasz on 30-01-2012 @ 21:19:46 (82%)
Jayro    posted on 30-01-2012 21:38
laat haar dit topic lezen en dan weet ze wel dat je om jullie relatie geeft.
AdenFarleigh    posted on 30-01-2012 21:40
Dit gaan jullie nooit lang volhouden; maar kijk maar waar het schip strandt,
Ik had gezegd dat ze kan gaan maar dat wanneer ik hoor dat ze vreemd was gegaan dan was t feest over ook. Hopelijk blijft dat in haar achterhoofd hangen die bewuste avond..
2x CDJ800mk2 | CDJ850 | Korg KM-402
mrmagix    posted on 30-01-2012 21:42
Dialoog is de oplossing tot alles. Bovenstaande belediging van Hoer is immers verleden. Nieuwe relatie is nieuw begin, waarom dan zo'n dingen ophalen en ze geen kans geven? Niets verloren denk ik dan. Je bent met haar terug in het bootje gestapt, heel goed wetende dat ze dat geeft gedaan, kan je daar niet mee leven, was dat jouw fout vanaf je haar terug in je leven haalde.

Je waarschuwt haar gewoon voor de gevolgen van haar fouten, als ze die al maakt teminste. De waarheid komt toch boven hoor.

Als ze je nu al zegt van dat vertrouwen, leg je gewoon rustig uit vanwaar dat wantrouwen komt en dan moet ze dat maar snappen. Ze heeft je immers al gekwetst op die manier maar ik vind niet dat je ze daarom mag opsluiten. Geef ze een kans en maak dan conclusies. Verkloot ze het weer, dan is het rap beslist. Houdt ze haar aan haar woord, ga je opgelucht zijn dat je ze niet eerder hebt gedumpt omdat je DACHT dat ze iets fout ging doen.

Ps.: in een relatie heeft ieders zijn eigen leven. Dus alleen uitgaan mag geen enkel probleem zijn, je moet gewoon je eigen en zeker elkaars grenzen kennen en dan begin je pas echt aan je leven samen.
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
Danekato    posted on 30-01-2012 21:54
Het is misschien toch beter als je een punt achter deze relatie zet. Je wordt er (volgens mij) alleen maar ongelukkig van, de manier waarop ze jou behandeld is niet eerlijk en eerder gezegd onbeschoft.
Als ze zin heeft in iets anders dan pakt ze dat? Als dat haar motto is, lekker laten gaan je kan beter krijgen!!!!
Laat je vooral niet gek maken door het feit dat je haar helemaal te gek vindt, je bent pas 14 en er lopen aardige wat lekkere kippetjes rond op deze aardkloot Winking my eye

Eindpunt, laat je ook alsjeblieft nooit aan het lijntje houden!!!!!!!
Succes.
Limb-Girdle    posted on 30-01-2012 21:55
Poster: mrmagix
Dialoog is de oplossing tot alles. Bovenstaande belediging van Hoer is immers verleden. Nieuwe relatie is nieuw begin, waarom dan zo'n dingen ophalen en ze geen kans geven? Niets verloren denk ik dan. Je bent met haar terug in het bootje gestapt, heel goed wetende dat ze dat geeft gedaan, kan je daar niet mee leven, was dat jouw fout vanaf je haar terug in je leven haalde.

Je waarschuwt haar gewoon voor de gevolgen van haar fouten, als ze die al maakt teminste. De waarheid komt toch boven hoor.

Als ze je nu al zegt van dat vertrouwen, leg je gewoon rustig uit vanwaar dat wantrouwen komt en dan moet ze dat maar snappen. Ze heeft je immers al gekwetst op die manier maar ik vind niet dat je ze daarom mag opsluiten. Geef ze een kans en maak dan conclusies. Verkloot ze het weer, dan is het rap beslist. Houdt ze haar aan haar woord, ga je opgelucht zijn dat je ze niet eerder hebt gedumpt omdat je DACHT dat ze iets fout ging doen.

Ps.: in een relatie heeft ieders zijn eigen leven. Dus alleen uitgaan mag geen enkel probleem zijn, je moet gewoon je eigen en zeker elkaars grenzen kennen en dan begin je pas echt aan je leven samen.

hehe, wat blijf jij toch altijd politiek correct?Cool
Where the music meets the deejay!
MarcoMartinez    posted on 30-01-2012 21:56
Gewoon haar de vrijheid en het vertrouwen geven.
Verkloot ze t weer dan is de kans groot dat ze t blijft doen en is ze nog niet toe aan een vaste relatie.

Een goede relatie bestaat uit vertrouwen en elkaar de ruimte geven voor eigen dingen.

Leeftijd speelt hierin wel een rol, als ze idd 14 is dan zou ze in mijn ogen:

1: niet dronken moeten worden
2: geen vaste relatie moeten hebben maar lekker de wereld ontdekken en genieten van haar nog jonge leven.

En dat zou jij ook moeten doen.
www.djmarcomartinez.com
User edit by MarcoMartinez on 30-01-2012 @ 22:00:27 (7%)
MrQreeny    posted on 30-01-2012 21:58
Zorg gewoon dat je staat te draaien waar ze uitgaat :P hehe...

Maar ff serieus, je vindt dr blijkbaar wel aardig leuk anders zou je na dat gebeuren van de zomer al niet meer naar dr om hebben gekeken... Ze weet sindsdien wat er van komt en als ze toch (te) gekke dingen doet, dan weet je gewoon dat ze jou niet serieus neemt. Gewoon zeggen: Veel plezier!

Zit ze je weer te bedriegen dan gewoon nooit meer wat zeggen en die gast ff op zn bek ramme. Zeggen dat je het niet wil hebben dat ze uitgaat werkt averechts... Hoe oud is zij als ik vragen mag?

ps dit zou ik doen hehe

Poster:?Limb-Girdle

Haha dat dacht ik dus ook :P
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 30-01-2012 @ 22:00:20 (26%)
mrmagix    posted on 30-01-2012 22:06
Poster: Limb-Girdle

Hehe, soms neem ik men werk mee naar huis en dan zoek je voor iedereen de beste mogelijkheid.

Iedereen een kans vind ik altijd, al moet je 't wel in de context bekijken.

Eigenlijk zou ik priester moeten worden :p.
Limb-Girdle    posted on 30-01-2012 22:21
Poster: mrmagix
Hehe, soms neem ik men werk mee naar huis en dan zoek je voor iedereen de beste mogelijkheid.

Iedereen een kans vind ik altijd, al moet je 't wel in de context bekijken.

Eigenlijk zou ik priester moeten worden :p.

Haha, wat voor werk doe je dan precies? Happy, laughing
Where the music meets the deejay!
ThomasB    posted on 30-01-2012 22:22
Bedankt allemaal Happy, laughing
Ze is na de zomervakantie wel veranderd en veel betrouwbaarder geworden.
Ik laat dr inderdaad maar gewoon gaan en als ze t weer flikt is t inderdaad gelijk over.
Vertrouwen moet er inderdaad zijn en mischien heb ik dat iets te weinig, maar dat komt door de zomervakantie...
Moet ik maar is aan gaan werken haha.

Maar bedankt iedereen!
mrmagix    posted on 30-01-2012 22:32
Poster: Limb-Girdle
Haha, wat voor werk doe je dan precies? Happy, laughing

Ik werk in brico (doe het zelf zaak).
Momenteel afdelingsverantwoordelijke en assistent manager. Eigenlijk betekend dat, dat ik de tussenpersoon ben voor de relatie winkelpersoneel - kaderpersoneel. Die kloof is zoals in veel bedrijven veel te groot en ik probeer dus voor elke partij het meeste voordeel uit een soort probleem te halen. Erg leuke job, veel variatie. Alleen moet je zien dat je dingen niet persoonlijk neemt. Je kan begrijpen dat het niet altijd even leuke en luchtige situaties zijn waarmee je te kampen krijgt.

Maar da's offtopic. Thomas heeft in mijn ogen een goede, politiek correcte Winking my eye, beslissing genomen.

Heel veel succes aan beide!
Yvaroz    posted on 30-01-2012 22:36
Ik blij dat mijn vriendin nooit drinkt en ik haar volledig kan vertrouwen.

Een vriend van mij had ongeveer hetzelfde, en hij zei: 'Als ik eerlijk mag zijn, je bent de grootste slet die ik ooit heb gekend'
Dat zei hij na zij weer met iedereen had staan zoenen.

Dat is ook redelijk eerlijk

Maar wat sommige zeggen van zoek een nieuwe vriendin, eigenlijk ben je dan wel van die zorgen af, maar toch, jij maakt hier niets voor niets een topic voor aan, waarschijnlijk geef je om haar en wil je haar bij jou houden, laat dat dan ook merken en zeg gewoon eerlijk, als ik nog iets hoor wat jij hebt gedaan dan ben je mij kwijt.

Haha ik hoop dat ik je hier een beetje mee geholpen heb,

Good luck!
Nothing is Impossible
unknown    posted on 30-01-2012 22:42
Poster: RemcoRelion

Bij een relatie moeten jullie elkaar toch vertrouwen. En als jij wat van zegt en ze zeurt meteen is ook niet best toch? Je zegt gewoon wat je vind

precies dat is wel het beste wat je kunt doen,en dan afwachten

maar het is weer goed dus

good luck Happy, laughing
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
dj-zero    posted on 30-01-2012 22:43
Jongens laten we eerlijk zijn, jullie zeggen wel allemaal dumpen die hap!
Maar serieus, wie dumpt zn vriendin waarvan die houdt, al is t maar 14, op die leeftijd kan t al pijn genoeg doen, als ze een keer uit wil gaan en hij zich zorgen maakt... Ja er zullen er vast een paar zijn, maar die geven dan zelf net zo min om een relatie!

Het is voor buitenstaanders altijd makkelijk lullen, die hebben geen gevoelens voor haar...
Tuurlijk hebben ze gelijk dat een relatie om vertrouwen gaat, en ja je moet je vriendin ook volledig vertrouwen, maar dit moet misschien wel weer opgebouwd worden na een deuk...

Maargoed, goed dat je dr laat gaanWinking my eye En als t een goede vriend is zal die ook wel een oogje in t zeil houden, maak je niet te druk je komt er vanzelf achter...

Als de panda niet gevreten wordt door de leeuw, kan hij nog zijn leven lang bamboe eten, wordt hij wel gevreten door de leeuw, dan is zijn leven niet meer lang...
Yvaroz    posted on 31-01-2012 00:18
Best wel mooi om te zien dat dit topic zo goed opgepakt wordt en er zo goed geholpen wordt,

Zo hoort het toch, dj's die elkaar helpen, ook met zoiets als het echt nodig is
Nothing is Impossible
Maracas    posted on 31-01-2012 00:49
Daarom zit ik hier en niet op Partyflock! Happy, laughing Succes Thomas, ik begrijp hoe je je voelt, ik heb het ook gehad, maar hier is het na een goed gesprek, en kijken wat er gebeurt helemaal weer kip en ei!
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
DjVictorF    posted on 31-01-2012 00:49
Wat me opvalt is dat veel mensen hier al snel zeggen: 'ach joh, gewoon dumpen.' Natuurlijk is dat voor degene die dat meisje totaal niet kennen en dus ook niks om haar geven zo gezegd. Snap ik ook wel.

Maar Thomas, helaas zullen velen ook wel gelijk hebben. Ik kan je vertellen dat het gewoon echt het beste is om haar meteen te 'dumpen' zodra ze vreemd gaat. Maar ik zou haar inderdaad eerst wel de kans geven om haar te laten bewijzen dat ze zich nu wel zal gedragen. Zodra ze vreemd gaat, is ze je niet waardig. Uiteraard zal je je heel erg kut voelen als je het uit moet maken wegens vertrouwens problemen. Maar het zal wel schelen dat je je minder kut zal voelen als ?het uiteindelijk uit is ipv een relatie waar je continu op haar moet letten en je je alleen maar af moet vragen of ze zich wel gedraagd.?
Hoop voor je dat ze inderdaad veranderd is! Maar nog een 2e kans in jullie relatie moet je haar niet gunnen.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.

318 Users online: 231 Guests (87 Unknown)
Pages generated today : 165.608
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.512.386