Loop nu al aantal dagen hier rond en vind het eigenlijk wel zo gepast om mezelf even voor te stellen. So, here we go...
Ik ben Martijn, maar meestal wordt ik Tyn genoemd (vandaar dus die nickname). Ben 22 jaar, woon in Den Haag. In het dagelijks leven ben ik student Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Hoop in september 2006 m'n papiertje in ontvangst nemen en te beginnen met werken. Verder fitness ik 3x per week, meestal in de avonden. Just for fun, hoef niet zo nodig een zware body builder te worden. Gaat voornamelijk om de ontspanning en de contacten. Stappen doe ik niet veel, af en toe eens naar Rotterdam, maar ik hou liever m'n geld in m'n zak om eens een lekker groot feest te kunnen bezoeken. Verder probeer ik volop van het leven te genieten en misschien is dat ook wel de reden dat ik nog steeds single ben...
Anyway, ben sinds juni 2005 begonnen met draaien. Ook hier weer, just for fun. Maar je weet maar nooit waar het schip strand. Muziek, en dan voornamelijk trance en wat lichte progressive, is een passie geworden. Alhoewel ik verder, als ik bijvoorbeeld niet thuis ben, andere muziekstijlen ook wel waardeer. Ben wat dat betreft open minded. In een korte tijd aardig wat platen bij elkaar gekocht. Ga binnenkort kijken voor een CD-spelertje en monitor speakers, want de koptelefoon geeft soms een vertekend beeld/geluid. Verder ben ik bezig met de voorbereidingen voor het opnemen van m'n eerste mix. Kortom, draaien is just for fun en is ook hier weer een vorm van ontspanning.
Nou, dit was het wel fftjes. All the best and take care!
Tyn
What do you think about Even voorstellen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 7.188 days. Post CommentThat would be 239.6 months or a whopping 19.7 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...