Ik zou graag jullie mening willen weten over het volgende. Bitwig studio is onlangs aangekondigd en is een nieuwkomer in het rijtje van Ableton, Fl studio, Cubase enzovoort. In het persbericht stond het volgende vermeld: We are very proud to announce our first upcoming product: Bitwig Studio, the next-generation music-creation software, developed and built by passionate musicians wanting a more natural way to create music and sound. Bitwig Studio is a new and powerful multi-platform music-creation system for composing, performing and DJing. Please note: Pricing and release date will be announced later.
Prijzen en release data zijn dus nog niet bekend wel is hier te zien wat de main features zijn:?http://bitwig.com/bitwig_studio.php
Als laatste is hier ook nog een filmpje zodat je een kleine impressie kunt krijgen. (in mijn mening een soort combinatie van ableton en fl studio): http://www.youtube.com/watch?v=7V_t8GfH-v4?
Brand maar los!!!
User edit by sven236 on 29-01-2012 @ 21:09:56 (1%)
What do you think about Bitwig Studio - Top of Flop? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
@main het is volgens mij een beetje van alles wat! Bijvoorbeeld dezelfde clip launcher als in Ableton. Ben toch wel benieuwd waar de focus komt te liggen, Producen of toch meer Live performance.
@Phonograaf Ik heb op een site gelezen dat de ontwikkelaars van Bitwig een aantal mensen zijn van Ableton zelf die voorzichzelf zijn begonnen. Vandaar dus ook de vele overeenkomsten met Live.
Ik zeg top! Heb er al wat van mogen zien, en ik ga naar alle waarschijnlijkheid voor hun beta-testen. Het zijn trouwens ex proggers van Ableton die achter deze software zitten.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Lay out ziet er cool uit, inderdaad een helft van het oude team van Ableton dat ruzie kreeg.
Daarom dat er al heel lang geen grote updates zijn voor Ableton 8.
Echter werd in een goede muziek zaak verteld dat je beter van Live kon gaan aangezien deze software warschijnlijk moeite zal hebben met hardware instrumenten enz.
Ik krijg waarschijnlijk ook een test versie, zodat ik er flink los in kan gaan!
Enige reden waarom ik het zou doen, omdat ik het wat van logic weg vind hebben. En ik niet 1500 euro aan een apple computer wil uitgeven.
www.soundcloud.com/ten-hooven
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community