Deze track heb ik samen met een maat van mij gemaakt. Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
What do you think about [P] jdegraeff & Toolunatic - Your Call ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Bedankt voor de reacties, ben het wel met jullie eens. We hadden eerst geprobeerd een synth te maken met verschillende vst's met weinig succes. Toen hebben we idd maar een paar presets over elkaar gelayered. Dit was hetzelfde met de kicks, ik kan best een vette kick maken maar als ik hem dan wil gaan pitchen dan krijg ik niet zo'n effect als je vaak hoort bij hardstyle tracks (bv.?Brennan Heart - Just As Easy (Noisecontrollers - Attack Again Mashup)). Misschien dat jullie weten hoe ik dat goed voor elkaar kan krijgen. Ik maak dan die kicks o.a. met met microtonic.
Jammer van de kick-samples, Probeer het zelf!, oefening baard kunts, en zoals phonoGraaf al zij probeer eens een lekkere bassline eronder te zetten, hiervoor sylenth1 aangeraden!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.