Feedback geven
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

TheMole    posted on 28-01-2012 13:45
Hallo,

Vorige week was ik begonnen met het maken van een nieuw liedje, alles ging goed maar nu zit ik weer vast zoals dat meestal gaat. Ik dacht na 5 dagen Praag zal ik wel thuiskomen met frisse idee?n maar dat was dus niet zo. Gewoon wat feedback zou mij al vooruit helpen. Dit is wat ik al heb : http://soundcloud.com/santacompana/demo

What do you think about Feedback geven ??

Vote :   

Drumworks    posted on 28-01-2012 20:14
ik weet niet echt wat ik er van moet vinden... wat voor stijl is dit eigenlijk?? het is niet echt mijn soort muziek maar ben toch wel benieuwd naar het gerneCool
The beats are still banging :)
TheMole    posted on 28-01-2012 20:22
Euhh geen idee eigenlijk :D, Is vooral ge?nspireerd op Breakbot & Co. Maar als gij het niet goed vindt, vind ge het niet goed he :D. Tips misschien ?
Drumworks    posted on 28-01-2012 20:26
Poster: TheMole
Euhh geen idee eigenlijk :D, Is vooral ge?nspireerd op Breakbot & Co. Maar als gij het niet goed vindt, vind ge het niet goed he :D. Tips misschien ?

sorryCool?ik denk dat ik je niet kan helpen. succes in ieder geval met je productieCool
The beats are still banging :)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

143 Users online: 21 Guests (122 Unknown)
Pages generated today : 66.517
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.803.032