ik zou graag een audio sample pitchen in fl studio.. maar als ik hem via de pitch knop doe dan stretcht de sample steeds uit en dat wil ik dus niet.. hij moet 2 beats lang blijven, maar de pitch omhoog gaan via een automation clip
iemand die een idee heeft hoe ik dit dan moet doen? via een plugin evt als het niet anders kan :D
Alvast bedankt!
What do you think about [FL] pitch audio sample zonder stretching? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je kan denk ik in je samplevenster (edit: channel settings heet dat dus) bij tabblad SMP > Time stretching het rolmenu op 'tonal' zetten, en dan de pitch wijzigen...
www.facebook.com/vinniebegooddj
User edit by Bambilaner on 26-01-2012 @ 18:03:45 (31%)
hmmmm jah zo kan ik het handmatig doen.. maar heb ik 10 samples nodig met verschillende pitch om zo van hoog naar laag te gaan :/
als ik bij time stretching de time knop op 2 bars zet dan staat hij goed en dan via die pitch shift steeds beetje hoger gaan per sample aangezien je daar geen automation op kan doen... ik dacht dan via de channel pitch het te doen.. maar die heeft nu geen effect meer blijkbaar als ik die time knop verander..
ja ik heb het opgelost door gewoon 10 samples achter elkaar te zette en telkens de pitch wa te verhogen.. is hetzelfde effect
solved.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.