Hey, ik ben op opleidingen jacht Dit is mijn laatste jaar en ik ben van plan om komend weekend naar wat opendagen ga. Ik weet al zeker dat ik naar Grafisch Lyceum Rotterdam opendag ga. Kennen jullie nog wat scholen met vergelijkbare opleidingen?
Alvast bedank! Groetjes Jeroen.
What do you think about A/V- en Podiumtechniek opleidingen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik vond het eerste jaar overigens wel leuk maar heb de jaren erna gewoonweg vrij weinig geleerd. In het 4e jaar hadden we een nieuwe leraar en die gaf ons wel studio lessen en daar leerden we dan wel weer veel van aangezien hij uit het werkveld kwam. Ik weet wel dat ze druk bezig waren met de opleiding te verbeteren.
Bij roc rijn eissel kan je een opleiding av productie doen. dat is de eerste 3 jaar alles, camera, licht en geluid. en het 4de jaar kan je je specialiceren op een onderdeel. als je dan geluid kiest leer je echt goed opnemen mixen en dat soort dingen.
Ik heb ook een soortgelijke ROC opleiding gevonden in Utrecht. Bedankt voor de tip!
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.