een vriend van me beschikt over een M10-dj tech mixer en wil graag weten of je daarmee via de pc een mix kunt opnemen. aan de achterkant zitten enkel tulp aansluitingen met REC erboven maar hoe werkt dit dan? ik zelf beschik namelijk over een reloop rmx-40 usb dus ik doe dat gewoon via de usb aansluiting. alvast bedankt! :D
save water, drink beer
What do you think about met mixer opnemen? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
tulp-minijack kabeltje, Tulp in de rec duwen, minijack in de microfooninput van de pc (roze jackingang meen ik)? En dan met willekeurige software t microfoon geluid opnemen
haha, okee dankje ps: die vraag stelde ik eigenlijk voordat ik de antwoorden al zag, anders had ik hem niet hoeven stellen maar door de snelle service (Y) thnx!
Poster: Pur-D Ik neem altijd op met zo'n zelfde kabeltje. Die gaat in mn REC uitgang en dan in de line-in van mijn pc. Dat signaal neem ik dan op met audacity.
zo doe ik het ook, verder moet je hier wel opletten dat je de trim/gain niet te ver open hebt staan op je mengpanneel. want anders klipt het geluid hij als er veel bass inzit.
2 CDJ 2000 2 SL 1210 DJM 800 HD 25-1 II
This is an old Topic
No new postings for 4.855 days. Post CommentThat would be 161.8 months or a whopping 13.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.