Rilano ff voorstellen
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Rilano    posted on 25-01-2012 16:56
Zo dit moest volgens veel mensen nog dus hier is ie dan mijn introductie:
Ik ben Rick Boender a.K.a. Rilano, 16 jaren oud,?lichtelijk gestoord en verslaafd als het om muziek gaat
(heb ook non-stop iets te grote speakers in me tas zitten, voor de mensen die im de buurt van Haarlem
denken wat is die herrie nou, Sorry it was me Cool.)
oke back to dj'ing ik heb twee reloop cd spelers (rmp3a) en een behringer mengpaneel (ddm 4000)
en een iets te grote en harde verzameling van speakers op me kamer.
oh en een stel herrie panische ouders Cool.
produceren? ohhh ja bijna vergeten fl studio 10 xxl edition mmet rood, ja knalrood Behringer keyboard (UMX490) om gezellig zelf house te maken en met een maat van me hardstyle (wat een combi, NOT), en ben? nu aan het kijken of ik dubstep wat vind.
Al heeft al dit wel een grote bedrijging genaamt 5VWO waar bijna alle tijd ingaat zitten helaas Cool.
dus mocht je een keer in Haalem zijn en je ziet een volslagen malloot achter de decks zien?staan springen,
It Was Me Again Cool.
Duzz tthththththththththtats all folks!
party and get wasted

What do you think about Rilano ff voorstellen ??

Vote :   

djmstr223    posted on 25-01-2012 16:58
hahaha leuke tekst Happy, laughing

welkom op djr, je kan hier veel leren.
www.bramvanbergen.nl
Rilano    posted on 25-01-2012 16:59
dankje man, ja veel leren zoizo loop al een maand of 4 mee maar nooit zin gehad om ff een tekstje te maken>
dus nu maar ff gedaan
party and get wasted
User edit by Rilano on 25-01-2012 @ 16:59:38 (20%)
Vivado    posted on 25-01-2012 17:12
Welkom kerel=] Ik zit ook in 5vwo en ben hard bezig met produceren en draaien, ik weet wat je mee maakt =]
Rilano    posted on 25-01-2012 17:16
Poster: Vivado
Welkom kerel=] Ik zit ook in 5vwo en ben hard bezig met produceren en draaien, ik weet wat je mee maakt =]

ahhh eidelijk een lotgenoot wat een gezeik allemaal dat 5VWO bah
party and get wasted
dance2mix    posted on 25-01-2012 19:22
Super offtopic vraag maarja en misschien ook heel logisch : Kan je Dj'en (thuis) met alleen een koptelefoon en dan geen speakers?
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
Estacy    posted on 25-01-2012 19:47
op de meeste mixers wel ja
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
MoXeGy    posted on 25-01-2012 19:49
Welkom!

@Dance2mix, Het kan zeker, je kan op je mixer gewoon switchen tussen cue en master. Maar wat vind Rilano ervan??Cool

Edit: Estacy was me voor.
User edit by MoXeGy on 25-01-2012 @ 19:49:34 (23%)
dj-zero    posted on 25-01-2012 20:15
Welkom hier!
Zo een grote bedreiging is dat 5vwo nietWinking my eye
Denk dat de muziek carriere eerder een bedreiging is voor je school dan andersom, zo was t tenminste bij mij vorig jaar.
Dit jaar 6 vwo en minder met muziek bezig? NO WAY! De gigs worden alleen maar meer en meer..
Dus even wat rust zien te nemen rond de examens, verder moet t wel lukken, zorg gewoon dat de vrijdag en zaterdag avond vrij zijnHappy, laughing (mornings after zijn ook wel zo handig)?
Maargoed verder veel plezier hier,

Ohja, is een volslagen malloot springend achter de decks niet gewoon een onderdeel van bijna iedere dj?:P
Rilano    posted on 25-01-2012 21:29
Poster: dj-zero
Ohja, is een volslagen malloot springend achter de decks niet gewoon een onderdeel van bijna iedere dj?:P

ehm nee bij ons niet in ieder geval alle andere dj's hier blijven bijna allemaal redelijk stil staan.
ik vind dat het er wel bijhoor gaat niets boven helemaal los gaan achter de decks.

jaa tuurlijk kan dat maar ik vind het niet lekker werken zonder speakers kan aan mij liggen maar ik weet niet hoe dat bij jullie ligt.

en nee 5VWO is de bedreiging want me ouders vinden me cijvers niet hoog genoeg dus gaan ze allemaal dreigen slot op je flightcase enzo
party and get wasted
User edit by Rilano on 25-01-2012 @ 21:30:09 (16%)
dj-zero    posted on 26-01-2012 15:56
Haha oke dan, ja ik vind t er idd ook zowiso bij horen, en moet zeggen dat er hier wel meerdere zijn die knettergek zijn.. HEERLIJK!

haha dan zijn je ouders toch eerder de bedreiging? zo zie ik dat tenminste...
Net als dat je van je ouders niet op safari mag vanwegen de leeuwen, zijn je ouders dan een grotere gevaar voor je vakantie dan die leeuwen:P(wat een boutvergelijking)
Rilano    posted on 26-01-2012 20:59
Poster: dj-zero
Haha oke dan, ja ik vind t er idd ook zowiso bij horen, en moet zeggen dat er hier wel meerdere zijn die knettergek zijn.. HEERLIJK!

haha dan zijn je ouders toch eerder de bedreiging? zo zie ik dat tenminste...
Net als dat je van je ouders niet op safari mag vanwegen de leeuwen, zijn je ouders dan een grotere gevaar voor je vakantie dan die leeuwen:P(wat een boutvergelijking)

jaa ik ben het met allebei helemaal eens en het is wel een goede vergelijking persoonlijk'.
party and get wasted
Winston    posted on 27-01-2012 00:45
Hahahaa ... Maar ook nog welkom Rilano.
Tic Toc
Drumworks    posted on 27-01-2012 02:27
hee man!! welkom hier!! ik had vroeger ook nogal veel geluid op mijn kamertje van 5 bij 5, 1 15'actieve sub en 2 12'toppen... was goed voor zo'n 1,5 kw aan rms vermogen, heb deze maar weggedaan doordat mijn gehoorbeschadiging steeds groter werdCool. dus tip van de dagCool kijk uit met teveel geluidCool
The beats are still banging :)
User edit by Drumworks on 27-01-2012 @ 02:28:01 (2%)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

121 Users online: 52 Guests (69 Unknown)
Pages generated today : 488
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.336.019