DJ Contest Boomboxfestival 2012
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Boomboxfestival    posted on 25-01-2012 12:37
Dit jaar is het weer zover, de zesde editie van het Boombox Festival wordt georganiseerd in Zaltbommel (? 1500 bezoekers). Voor deze editie hebben we een plek vrij in de line-up welke opgevuld gaat worden door de winnaar van de Boombox DJ contest. Waarom wordt er gekozen voor een DJ Contest? Als festival willen we graag een plaats geven aan (nog onbekend) talent. Om dit talent te vinden wordt er 2 maart een DJ contest georganiseerd in Le Melangeur in Geldermalsen. Op deze avond zullen 3 DJ?s strijden voor de plek op het Boomboxfestival op zaterdag 16 juni.
?
Inzendingen dienen alleen te vallen in de stijl House (Hieronder vallen substijlen als Eclectic, Latin, Dutch House, Groove, Funk, Techhouse, International, UK etc). Harcorde, Hardstyle, Trance, Techno, Urban etc. zijn uitgesloten van deelname. Nadat de inzendingen zijn geselecteerd zullen de beste inzendingen op onze facebookpage gezet worden waar vanaf dan het publiek de mixen kan gaan Liken. Vanuit daar zullen de 3 beste mixen geselecteerd worden en deze 3 dj?s zullen uitgenodigd worden om te komen draaien op de Culture Club avond in Le Melangeur in Geldermalsen op 2 maart. Daar zal de winnaar door een jury worden gekozen en bekend worden gemaakt.
?
Boombox is een stichting die in 2006 in het leven is geroepen door een groep jonge, initiatiefrijke mensen die iets willen doen aan het gebrek aan activiteiten voor de jeugd in Zaltbommel. Met het jaarlijks organiseren van een gratis festival en verschillende andere evenementen wil Stichting Boombox bijdragen aan de verwezenlijking van de levendige jongerencultuur die Zaltbommel verdient.
?
Inzendingen kunnen alleen per email aan djcontest@boomboxfestival.nl worden ingestuurd. De inschrijving sluit op 13 februari om 12:00. Vermeld in je email de volgende gegevens:
?
Naam:
E-mail:
?
(indien je niet alle onderstaande velden kunt invullen is dit geen probleem)
?
Artiestennaam:
Website:
Facebook:
Twitter:
Myspace:
Soundcloud:
Mixcloud:
Relevante youtube link:
Link van een foto van jezelf:
(Link van) je biografie:
?
Informatie over je inzending:
?
Stijl:
Duur van de mix (minimaal 30min) :
Downloadbare Link van de? mix:
Tracklist of Link van de tracklist:
Hoe heb je je mix gemaakt? (digitaal, cd-speler, vinyl) :
?
De inzending kan gemaild worden naar djcontest@boomboxfestival.nl

User edit by Boomboxfestival on 08-02-2012 @ 12:14:33 (29%)

What do you think about DJ Contest Boomboxfestival 2012 ??

Vote :   

Maracas    posted on 25-01-2012 12:57
Klinkt leuk! Count me inHappy, laughing
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
MaykFroix    posted on 25-01-2012 13:56
Poster: Boomboxfestival
Nadat de inzendingen zijn geselecteerd zullen de beste op onze facebookpage gezet worden waar vanaf dan het publiek de mixen kan gaan Liken. Vanuit daar zullen de 3 beste mixen geselecteerd worden en de 3 dj?s zullen uitgenodigd worden om te komen draaien op de Culture Club avond in Le Melangeur in Geldermalsen.

Jammer..
User edit by MaykFroix on 25-01-2012 @ 14:02:07 (89%)
Boomboxfestival    posted on 25-01-2012 15:17
De mix wordt uiteraard voorgeselecteerd door een jury, dus in eerste instantie is het geen vriendjespolitiek zoals het bij veel contests wel is Winking my eye!
MoXeGy    posted on 25-01-2012 16:10
Maar zodra het publiek moet gaan liken natuurlijk wel. Natuurlijk is het ook wel belangrijk dat een dj wat bekendheid heeft maar vaak komt dat publiek niet eens op het event waarvan de contest is.
Aan de andere kant draait deze wereld vaak om vriendjes politiek en zul je je eigen gewoon goed neer moeten zetten en ook de nodige contacten/followers e.d. moeten hebben.

MichaelMiller    posted on 25-01-2012 16:22
MoXeGy heeft in mijn ogen helemaal gelijk met die post. En ook PM trouwens.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
N-Dub    posted on 27-01-2012 14:31
nice ga gelijk een mix maken?Cool
N-Dub    posted on 02-02-2012 16:29
zijn dit alle DJ's die mee willen doen anders wordt het wel heel makkelijk?Cool
Gidi    posted on 02-02-2012 19:12
wat denk je zelf? dit is weer zo een contest waar het gaat om maar zoveel mogelijk te spammen,
JE HOET NIET PER SE MIJN MIX TE LUISTEREN, KLIK OP LIKE!

Cool
Dinfaction vrijdag tussen 23.00 en 00.00 @FalconRadio
laptopstand786    posted on 04-02-2012 01:12
- Moderated -
Alert : User banned for spamming
laptop stand forums, Jr
Mod edit by Lead on 04-02-2012 17:08 (98%)
N-Dub    posted on 06-02-2012 12:59
maar ja spammen of niet ik heb wel een beetje competitie nodig anders is het alsnog te makkelijk
Boomboxfestival    posted on 08-02-2012 12:17
We hebben al een aantal inschrijvingen binnen badankt alvast, maar hoe meer hoe beter?Cool
rivorey    posted on 09-02-2012 17:53
Ik heb me ook ingeschreven. Alleen heb ik speciaal een mixtape hiervoor gemaakt want zoals jullie weten maak ik elke maand een mixtape met de nieuwste nummers en daar ben ik mee bezig. En ik ben bezig om nog een mix te maken want mag misschien in Hollywood draaien. Dus daarom wordt het lastig om hier nog een mix voor te maken maar hopelijk hebben jullie genoeg aan mijn andere mixen en die nieuwe die erop komen
Boomboxfestival    posted on 10-02-2012 14:14
we hebben je inschrijving binnen en gaan het met plezier beluisteren Winking my eye
Boomboxfestival    posted on 13-02-2012 13:09
De inschrijving is gesloten!!!?

bedankt voor alle aanmeldingen en we zullen met veel plezier de mixen gaan beluisteren!!
Boomboxfestival    posted on 16-02-2012 17:02
Na het beoordelen van 20 inzendingen op platenkeuze, mixtechniek, afwisseling, algehele opbouw en creativiteit, gaan de volgende 6 DJ?s door naar de digitale voorronde:
-?????? DJ V'ious
-?????? DJ Reverio
- ? ? ? DJ Graven Bend
- DJ Wessel S
- DJ Sjeazy Pearl
- DJ G!ESER

Het publiek kan nu aangeven welke DJ ze het liefst willen zien draaien op de finale, dus luister de inzendingen op (LINK) en stem zelf door het geven van een like. Omdat het als beginnende DJ/opkomend talent ook de kunst is om het publiek ook buiten de clubs achter je te krijgen, promoten de DJ?s zelf natuurlijk ook hun mix om zoveel mogelijk likes te krijgen!? De 3 DJ?s met de meeste likes komen op 2 maart draaien in de finale.

Kijk op Facebook http://www.facebook.com/pages/CultureClub-Boombox-DJ-contest/330568910318838?sk=wall
en breng je stem uit op de beste mix!!!

De finalisten kunnen de volgende prijzen winnen:

1e prijs: Een optreden op Boombox Festival 16 juni, een optreden op Summerjam Fesitval op 24 augustus en afsluiten op de DJ-contest avond op 2 maart!
2e prijs: Een Pioneer HDJ-500 koptelefoon mogelijk gemaakt door Fullrange pro sound & light http://www.fullrange.nl/
3e prijs Gastmix in The Big Shake Up Radio show 30 mei op radio Hi-Tec?
User edit by Boomboxfestival on 17-02-2012 @ 14:24:34 (15%)
Maracas    posted on 16-02-2012 17:32
Ik was niet op tijd met mijn mixtape, ik ga hem vanavond maken, kon jammer genoeg niet eerder
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Boomboxfestival    posted on 25-02-2012 13:38
Na de online voorrondes zijn 3 deelnemers door naar de finale, deze zal plaatsvinden op 2 maart in Culture Club Geldermalsen (marktplein 16).
De 3 deelnemers zijn:
  • Wessel S
  • Sjeazy Pearl
  • Brazillian Waxx & The Beaver
?
Deze DJ?s zullen een mix draaien van ieder 30 min.Hierna zullen ze door een deskundige jury worden beoordeeld. ?Deze avond duurt van 19:30 tm 00:30 en de toegang is gratis!
De finalisten kunnen de volgende prijzen winnen:
?
1e prijs: Een optreden op Boombox Festival 16 juni, een optreden op Summerjam Fesitval op 24 augustus en afsluiten op de DJ-contest avond op 2 maart!
2e prijs: Een Pioneer HDJ-500 koptelefoon mogelijk gemaakt door Fullrange pro sound & light http://www.fullrange.nl/
3e prijs Gastmix in The Big Shake Up Radio show 30 mei op radio Hi-Tec
?
Uiteraard hebben deze DJ?s publiek nodig, dus zien we je daarConfused?
MichaelMiller    posted on 25-02-2012 14:33
Radio Hi-Tec? Cool! Ben ik ook voor gevraagd, moet nog ff contact met ze opnemen. Shurandi, geloof ik.
www.facebook.com/michaelmillerofficial

This is an old Topic

No new postings for 4.935 days.
 Post CommentThat would be 164.5 months
or a whopping 13.5 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

217 Users online: 143 Guests (74 Unknown)
Pages generated today : 28.969
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.922.514