Nicky romero = na aper van Hardwell (2/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

giuliano315    posted on 24-01-2012 15:33
Nicky Romero heeft pas een nieuwe track gemaakt genaamd Generation 303 hij lijkt op kendo en op Hardwell - munster Oordeel zelf dit is toch pure namaak?

Nicky Romero
http://www.youtube.com/watch?v=YjI30HpQGXU

Hardwell - Munster
http://www.youtube.com/watch?v=ZscHPRqaiBI

What do you think about Nicky romero = na aper van Hardwell ??

Vote :   

Chrizadelic    posted on 25-01-2012 10:18
Hoe komt iedereen toch aan die Sylenth 1 voor in FL? Moeten jullie mij toch is uitleggen...

Maar ze maken zelf ook collabs met elkaar en dus nemen ze toch sommige dingetjes van elkaar over, ze hebben dan ook nog is dezelfde style qua, progressive house en dan kan je soms tot de conclusie komen dat nummers erg op elkaar lijken.
Dj
MichaelMiller    posted on 25-01-2012 11:53
Heb ook al een uur gezocht naar Sylenth1, vind het niet waard om te kopen op dit moment. Krijg 'm maar niet gevonden.
Wil 'm in Ableton/Fruity Loops gebruiken.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
MichaelMiller    posted on 25-01-2012 11:54
Wil 'm eerst gaan uitproberen/testen of ik het wat vind. Liever niet de demo. Normaal kan ik VSTi's als Nexus e.d. makkelijk vinden/downloaden, maar meer dan de demo bij Sylenth1 lukt me toch echt niet.
Als hij me goed bevalt zal ik zeker overwegen legaal te kopen.
User edit by MichaelMiller on 25-01-2012 @ 15:13:33 (79%)
MrQreeny    posted on 25-01-2012 14:27
@chriz
Sylenth1 is gewoon een vst dus er is geen speciale versie voor FL ofzo. Maar als je verder leest weet je waar je m kan krijgen.

@michael
Hoe bedoel je 'krijg m maar niet gevonden'? Je kan een trial van de site halen (softwarebedrijf is lennar digital). Op de minder legale wijze is die ook overal te vinden, wat natuurlijk niet aan te moedigen is...

Geloof me, als je hem geprobeerd hebt vind je het zeker de moeite waard om te hebben Winking my eye
'Music is the universal language of mankind...'
bambamstudio    posted on 25-01-2012 14:52
Poster: vatogonzalez
Wat betreft de presets, daar wil ik toch eventjes iets over kwijt.?Een vraagje voor alle zogenaamde experts hier. Neem die standaard preset en laat het vervolgens met een simpele kick eventjes net zo dik klinken als Nicky Romero....

Hoezo 'zogenaamde experts hier', ik zie alleen een constatering dat er een preset gebruikt is, is toch niets mis mee? Beetje over de top reactie.
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
MichaelMiller    posted on 25-01-2012 15:13
@MrQreeny Zie mijn post net voor je.
bambamstudio    posted on 25-01-2012 22:43
Maar is dit een goede beat? KLIK
Larsz    posted on 26-01-2012 00:13
Poster: bambamstudio
Maar is dit een goede beat? KLIK
 Wat is dit voor een drumloopje en een kick?
bambamstudio    posted on 26-01-2012 08:37
Dit is geen loop, alle drumsamples zijn zelf ingespeeld. De kick komt uit een TR909 de overige samples kom,en uit Maschine en Spark.
ThomasB    posted on 26-01-2012 09:21
[KNIP]

Alert : DJresource is niet de plek om illegale software uit te wisselen.

Kopen doe je op lennardigital.com
Mod edit by Sandr on 26-01-2012 16:34 (100%)
Maracas    posted on 26-01-2012 09:28
Ik vind nexus zelf fijner dan Sylenth, ik vind bij nexus alleen vaak de kwaliteit van de sample tegenvallen
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Larsz    posted on 26-01-2012 09:50
Dit is geen loop, alle drumsamples zijn zelf ingespeeld. De kick komt uit een TR909 de overige samples kom,en uit Maschine en Spark.

Wat wil je hier mee zeggen dan? Ik snap de relatie niet echt tot dit topic.

OT: vind dit geen namaak, vind dat NR en Hardwell sowieso wel dezelfe style hebben soms, en hebben ook al diverse collabs gemaakt. Dit is echt geen namaak.?

Verder over dat preset gebruik: daar zijn presets toch voor? Ik weet niet of jullie weten wat voor een hardware NR in zijn studio heeft staan, maar hij kan echt wel zelf een synth programmen. En verder geldt: als het zo makkelijk is, maak het maar na Winking my eye.
User edit by Larsz on 26-01-2012 @ 09:52:13 (100%)
bambamstudio    posted on 26-01-2012 10:42
Poster: Larsz
Wat wil je hier mee zeggen dan? Ik snap de relatie niet echt tot dit topic.....

Ik quote vato in dit topic: 'Neem die standaard preset en laat het vervolgens met een simpele kick eventjes net zo dik klinken als Nicky Romero'

Dus dat heb ik gedaan, en ben benieuwd of iemand deze beat vet vindt Happy, laughing

Poster:?Maracas
Ik vind nexus zelf fijner dan Sylenth, ik vind bij nexus alleen vaak de kwaliteit van de sample tegenvallen

dus de kwaliteit is slechter en jij vindt nexus beter? Die mag je uitleggen...
User edit by bambamstudio on 26-01-2012 @ 10:43:08 (69%)
Bonchanoize    posted on 26-01-2012 11:35
Sorry Bambam, maar je beat vind ik toch nog zo vet niet als ik Nicky Romero's, en ik snap wel wat vato bedoelt.
Ik weet niet precies wat het is dat die beat nog net iets specialer maakt, dat zal Nicky zelf wel weten, ik heb er niet genoeg verstand van. Ik denk dat de mastering veel doet.
Let the magic begin
User edit by Bonchanoize on 26-01-2012 @ 11:35:33 (1%)
Maracas    posted on 26-01-2012 11:52
@bambam, ik vind het werken met nexus makkelijker, ik vind alleen de geluiden die uit sylenth komen iets zuverder klinken
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
bambamstudio    posted on 26-01-2012 13:12
Poster: Bonchanoize
Sorry Bambam, maar je beat vind ik toch nog zo vet niet als ik Nicky Romero's, en ik snap wel wat vato bedoelt.
Ik weet niet precies wat het is dat die beat nog net iets specialer maakt, dat zal Nicky zelf wel weten, ik heb er niet genoeg verstand van. Ik denk dat de mastering veel doet.

het blijft altijd een kwestier van smaak.
Lucalicious    posted on 26-01-2012 16:59
@bambam: ik vind het een erg lekkere beat eigenlijk haha :P
Larsz    posted on 26-01-2012 20:02
Poster: Lucalicious@bambam: ik vind het een erg lekkere beat eigenlijk haha :P
 vind je? vind het maar goedkoop klinken ahaha :P

Ik quote vato in dit topic: 'Neem die standaard preset en laat het vervolgens met een simpele kick eventjes net zo dik klinken als Nicky Romero'

Dus dat heb ik gedaan, en ben benieuwd of iemand deze beat vet vindt Happy, laughing

dus de kwaliteit is slechter en jij vindt nexus beter? Die mag je uitleggen...

Ik heb ook wat geprobeerd:

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

User edit by Larsz on 26-01-2012 @ 20:05:53 (39%)
Bonchanoize    posted on 26-01-2012 20:59
@Larsz: is nog steeds dat niet hoor :p
Let the magic begin
Larsz    posted on 26-01-2012 21:00
Nee dat weet ik, maar heb een beetje die style van Hardwell geprobeerd te doen of zo.
Snoey    posted on 26-01-2012 22:36
Als iemand wat iemand heeft nagemaakt:?

http://www.youtube.com/watch?v=xN2SOFjqHXU&ob=av3n
W&W - AK 47 (Staan nummer 36 in de top100)

Veel creatiever en dikker dan Nicky Romero zijn 303!

Begrijp me niet verkeerd, Nicky romero staat al 3 jaar in het lijstje favoriete house producers.

Draaide zijn David Guetta bootlegs van love takes over en memories helemaal grijs, net zoals it's me bitches.
Verder vind ik zijn remix voor FLG en Superstring heel vet.

En zijn bootlegs en remix voor Usher zijn ook vloerkrakers en niet te vergeten Toulouse en Solar!!

Daarnaast werkt die met alle grootheden van het moment (behalve Armin en Afrojack)
www.soundcloud.com/ten-hooven
User edit by Snoey on 26-01-2012 @ 22:41:48 (24%)
bambamstudio    posted on 26-01-2012 23:01
Poster: Larsz
vind je? vind het maar goedkoop klinken ahaha :P

Ik heb ook wat geprobeerd:

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

dacht dat het alleen maar om de beat ging, en qua beat klinkt die van jou best wel dun. Deze presets van je kennen we nu wel denk ik, vindt um wel lekker klinken
main    posted on 27-01-2012 09:47
@Larsz, Als we gaan kijken naar sound design ga ik toch echt volle bak voor bambam. Sta altijd weer te kijken hoe simpel hij het zo dik laat klinken, DAT is een kunst. een beatje maken, meh..
Bloedworst    posted on 27-01-2012 10:29
Heb respect voor iedereen hoor maar doe lekker je eigen ding en ga niet stelen of delen?van anderen wees creatief en maak es wat nieuws wat interesant is om naar te luisteren niet die eeuwige pruts ik word van die clips niet warm of koud, nou niet boos worden dit is mijn mening.

@bambam wou gisteren ff je stukje luisteren maar kreeg en blanco pagina?? doe vast iets fout.
Hmm EDIT rechtse klik ikzat weer te slaaaapen
User edit by Bloedworst on 27-01-2012 @ 14:50:01 (13%)
MrQreeny    posted on 27-01-2012 10:48
Gaan we nu hier onze producties neergooien?? Pff er wordt hier meer naar elkaar geluisterd dan in het snippettopic...?Cool

Mijn mening:
Presets moet je vooral gebruiken (avicii gebruikt ook gewoon nexuspresets, hij heeft er namelijk gewoon 'vrij weinig zin in' om nieuwe synths te programmeren en er zijn zoveel presets voor zoveel verschillende synths dat hij door combinaties zijn van-tevoren-bedachte sound toch wel vindt! Zit wel wat in denk ik...) . En daarnaast gaat het er uiteindelijk toch om of je de track vet vindtConfused?? :S
Mooi ook dat je 'namaak' als wordt gebruikt, dan zijn toch hartstikke veel tracks 'namaak'... Neem nou van die progessive house met van die stringsynth melodie?n... Dat is dan volgens jou ook allemaal namaak Winking my eye Nou ik vind dat gewoon super lekkere muziek, dus dan maakt het mij toch niet uit dat het hetzelfde klinkt :P
'Music is the universal language of mankind...'

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

317 Users online: 187 Guests (130 Unknown)
Pages generated today : 41.009
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.934.554

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use