Wat betreft de presets, daar wil ik toch eventjes iets over kwijt.?Een vraagje voor alle zogenaamde experts hier. Neem die standaard preset en laat het vervolgens met een simpele kick eventjes net zo dik klinken als Nicky Romero. Ik wacht wel even. Maak je geen zorgen, ik heb geduld. Aangezien je in het proces van de haren uit je kop trekken hoe hij Nicky die sounds zo geweldig belachelijk dik uitmixt langzaam tot inzien komt dat je niet zo simpel is. Kom je toevallig wel tot de conclusie dat je dit 'zelf ook had kunnen doen', dan ben je alsnog de persoon die het 'had gekund' maar niet gedaan heeft. Je kunt vanaf de bank een partij'tje haten wat je wilt, maar voorlopig zie ik niemand in de DJMAG staan en is Nicky zo ongeveer een vast onderdeel van het meubulair van de beatport chart(s).
Maar goed, ik moet wel even eerlijk zijn met jullie. Af en toe moet ik Nicky even bellen en uitkafferen. Da's normaal. Geeft niet, vind ie niet erg. Elke producer heeft dat als ie blij is met zijn nieuwe track en er na het luisteren van ??n Nicky Romero track zelf tot de conclusie komt dat zijn zojuist geboren muzikale geesteskind als totale nageboorte klinkt in vergelijking tot. Is echt niet erg, ik ken meer producers die er last van hebben. We've all been there. Gelukkig is Nicky sportief en bijzonder goed in het uitleggen hoe 't beter kan