café de bierpijp
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

debierpijp    posted on 22-01-2012 18:53
hallo wij zijn linda en daryll van caf? de bierpijp te werkendam, wij willen binnenkort van start gaan en willen dit doen met een dj contest! daar zoeken we nog allround dj's voor die ook een beetje kunnen entertainen (dus lekker los). het gaat ons niet om hoe ervaren je bent maar hoe je de show neerzet en wat voor soort muziek jij in elkaar kan draaien. iedereen mag zich aanmelden vanaf 18 jaar en tot 70 jaar. als je uitgekozen word om mee te doen aan de contest en je wint dan heb je gegarandeerd een baan in de weekenden. wij zoeken meerdere dj's dus hebben meerdere winnaars! voordat je meedoet aan de contest doen we een dag plannen voor een try out daarin kan jij laten zien wat je kan. lijkt dit je wat om in werkendam te draaien caf? de bierpijp op vrijdagen en/of zaterdagen van 22.00 tot 02.00 ga dan nu naar onze website www.debierpijp.nl en geef je op doormiddel van ons formulier in te vullen door op de poster te klikken! gaarne alleen aanmelden als je ook inderdaad intresse hebt in een baan, (als je voor af en toe wil komen draaien dan gaat dat buiten de contest om maar is wel mogelijk! zet het er anders even bij bij de inschrijving)

What do you think about café de bierpijp ??

Vote :   

bambamstudio    posted on 22-01-2012 19:43
Ola, en welkom! Ooit van alinia' s gehoord? Dit maakt je tekst een stuk beter leesbaar. Nog een tip: maak links klikbaar, is wel zo handig
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
User edit by bambamstudio on 22-01-2012 @ 19:43:47 (62%)
D-From-Dutch    posted on 24-01-2012 00:08
en als je 71 bentCool?,maar ligt me te ver weg en ik ben 17?Coolach ja
music is a religion
dj-zero    posted on 24-01-2012 00:10
Same problem hier, interesse wel degelijk aanwezig, denkd dat t wel in mijn straatje past...
Alleen licht mijn straat iets te ver van jullie straat, en ben ik ook slechts 17. Wie weet over een half jaar wel leuk om eenmalig eens te proberen?

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

123 Users online: 64 Guests (59 Unknown)
Pages generated today : 4.574
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.340.105