[P] Bonchanoize - Wheel Theft
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Bonchanoize    posted on 21-01-2012 23:44
Ik heb al enorm veel talent ontdekt onder de djr-members, maar zelden vind ik producties in het electro/electro-house genre. Daarom dat ik nu toch eens een electro-project in ontwikkeling met jullie deel. Zeg mij vooral wat je ervan vindt!

KLIK HIER
Let the magic begin

What do you think about [P] Bonchanoize - Wheel Theft ??

Vote :   

Vivado    posted on 22-01-2012 10:33
Sorry man maar ik vind de climax echt helemaal niets.. Veel te snel, te chaotisch.
Probeer wat herkenbaars te maken, wat je 1x hoort en dat je het melodietje dan onthoud. Iets herkenbaars is meestal altijd goed! Voorderest vind ik de break en je build up wel goed klinken!
Bonchanoize    posted on 22-01-2012 11:55
Dat heb je met electro, daar zit vaak geen melodie in. Ik heb maar 2 chords gebruikt.
En ik snap wat je bedoelt met te chaotisch, dat komt door die tweede basslijn denk ik. Maar als ik die weglaat klinkt het veel te leeg, ik zoek er nog iets op. Ik weet ook dat deze stijl niet echt toegankelijk is voor de meesten onder jullie, wat pianomelodietjes vinden jullie waarschijnlijk leuker, maar ik doe het eens zo Winking my eye
Let the magic begin
User edit by Bonchanoize on 22-01-2012 @ 12:07:16 (100%)
Jayro    posted on 22-01-2012 12:45
Een goed electro plaatje kan ik best waarderen, maar dit klinkt gewoon niet goed. Je opbouw is te lang en klopt niet helemaal, klinkt idd chaotisch. En electro heeft wel degelijk een melodie, alleen is die minder goed te horen dan bij piano leads. Ik zou het nog eens helemaal omgooien.
Bonchanoize    posted on 22-01-2012 14:17
de een zegt dat de opbouw wel goed is, de ander niet, daar ben ik weinig mee.
Let the magic begin

This is an old Topic

No new postings for 4.860 days.
 Post CommentThat would be 162 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

141 Users online: 26 Guests (115 Unknown)
Pages generated today : 58.572
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.795.087