[P] Bram van Bergen - Interactive
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

djmstr223    posted on 20-01-2012 22:00
Beste leden,

Ik heb een nieuwe track gemaakt. En die wou ik graag laten horen Happy, laughing

http://soundcloud.com/bramvanbergen/interactive-vocal

Ik hoor graag wat jullie er van vinden. als hij goed word ontvangen dan zal ik de afgemixte versie gratis te download zetten Happy, laughing

Gr, Bram van Begren
www.bramvanbergen.nl

What do you think about [P] Bram van Bergen - Interactive ??

Vote :   

djmstr223    posted on 22-01-2012 19:44
Niemand Unhappy
www.bramvanbergen.nl
MoXeGy    posted on 22-01-2012 19:51
Om dan toch feedback te geven: Ik hoor het gehele nummer alleen maar een irritande hoover en een of andere bliepje op de achtergrond. Sorry maar ik kan er eigenlijk helemaal niets uithalen.
Ik kan wel de volgende tip geven: Kijk naar de opbouw e.d. van tracks die jij vet vind en probeer eerst die elementen onder de knie te krijgen.

Vergelijk ook eens jouw track met die van een bekende track. Dan hoor je wat je allemaal nog aan je track moet doen.
djmstr223    posted on 22-01-2012 20:50
Poster: MoXeGy
Om dan toch feedback te geven: Ik hoor het gehele nummer alleen maar een irritande hoover en een of andere bliepje op de achtergrond. Sorry maar ik kan er eigenlijk helemaal niets uithalen.
Ik kan wel de volgende tip geven: Kijk naar de opbouw e.d. van tracks die jij vet vind en probeer eerst die elementen onder de knie te krijgen.

Vergelijk ook eens jouw track met die van een bekende track. Dan hoor je wat je allemaal nog aan je track moet doen.

Okee, heel duidelijk. Bedankt! hier heb ik wat aan.
www.bramvanbergen.nl

This is an old Topic

No new postings for 4.860 days.
 Post CommentThat would be 162 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

121 Users online: 19 Guests (102 Unknown)
Pages generated today : 60.367
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.796.882