Liften
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Roov    posted on 19-01-2012 18:07
Hallo DJR-vrienden van me!

Gelukkig is er een chat talk categorie want ik moet even het volgende aan jullie kwijt.
Ik ga morgen met mijn jaarclub (dat is een groep beste vrienden waar je samen een club mee vormt binnen een studentenvereniging) proberen te liften naar Parijs. Dit doen wij allemaal voor onze presentatie voor de inaugeratie van ons jaarclub. Wij willen alles filmen en bestaan uit een groep van 14 man. We hebben lootjes getrokken en iedereen heeft dus zijn eigen liftpartner (je gaat met z'n tweeen).?

Nu ter zake: ik wilde jullie vragen of iemand misschien morgen in de buurt van Utrecht richting het zuiden rijdt. Of dat er iemand die in het zuiden woont ons een stukje opweg kan helpen! Happy, laughing
Het is niet de bedoeling dat we het openbaar vervoer gebruiken, tenzij we dit geld bij elkaar verdienen.

Lijkt me super als iemand mij opweg kan helpen of eventueel goede tips heeft.

Dit bericht is onder het motto: niet geschoten is altijd mis

What do you think about Liften ??

Vote :   2 members like this  

MrQreeny    posted on 19-01-2012 18:24
Ik niet maar misschien is er wat te vinden op:

www.backseatsurfing.com
'Music is the universal language of mankind...'
dance2mix    posted on 19-01-2012 19:17
Poster: Roov
Hallo DJR-vrienden van me!

HAHAHAAAAAAHAHAHAA :D
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
W.i.M    posted on 19-01-2012 20:00
Ik ben benieuwd hoe ver je moet lopen Cool

maaruh, succes ik hoop dat je het haalt Smile
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
Dennis1981    posted on 19-01-2012 20:52
Succes, kan je niet van dienst zijn maar hoop dat je er snel bent.

Ik woon vlakbij een officiele liftersplek, zie wel vaker studenten staan met een bordje. Heb het zelf nooit gedaan maar het idee is wel grappig. Wel goed dat jullie in groepjes van 2 gaan, heb ze wel eens met 4 man zien staan, dan heb je uiteraard minder kans van slagen.
Berbo    posted on 19-01-2012 20:52
Poster: dance2mix
HAHAHAAAAAAHAHAHAA :D

ik vraag me echt af hoe ik dit moet opvatten
MrQreeny    posted on 19-01-2012 20:57
So do I...

Als een 14-jarige die grappig probeert te doen door de TS uit te lachen denk ik...
'Music is the universal language of mankind...'
feestbeest    posted on 19-01-2012 21:03
Rover dit is echt weer zoiets van, volkomen gestoort idee. Maar wel gaaf dat je dit gaat doen! Ik kan je niet helpen maar ik vroeg mij af, wat bedoel je met : ''Het is niet de bedoeling dat we het openbaar vervoer gebruiken, tenzij we dit geld bij elkaar verdienen'' Want bij elkaar verdienen hoe wil je dat doen? Maar ik hoop dat je het haalt een veel succes!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Ashley    posted on 19-01-2012 21:23
succes roov! heb zowel geen rijbewijs als auto dus kan je helaas niet van dienst zijn
Maar wat nou als het lukt, mama?
Roov    posted on 19-01-2012 21:33
@MrQreeny, de 14 jarige zitten thuis veilig op de bank, en moeders maakt een kopje thee als ze het koud hebben. Uitgelachen voel ik me niet, zie het meer als een avontuur! Happy, laughing
Bedankt voor je tip trouwens, maar helaas geen resultaat via de website.
@Wim, ben ook heel erg benieuwd, wordt echt een avontuur Winking my eye
@Marcel, Haha, dat is het ook. En daarom is het juist zo vet om 't toch te doen. Geld verdienen zoals gekke acties ofzoiets.
@Ashley, thnx Ash!
mrmagix    posted on 19-01-2012 22:00
Had je wel een eind door belgie willen helpen maar moet werken.. Anders heel graag geholpen!
Probeer een pacemaker te vinden en speel een setje op de hoek van 't straat met een petje waar ze geld kunnen in smijten Winking my eye.

Succes alleszins!
Wie niet schrijft, wordt niet gelezen.
tek-zotic    posted on 19-01-2012 22:05
gouden tip: vrachtwagenparking opgaan 's morgens, vind je wel iets, die mensen vinden wat gezelschap steeds leuk + rijden lange stukken ineens
Roov    posted on 19-01-2012 22:16
@mrmagix, helaas en bedankt voor je goede tip haha!
@tek-zotic, dat idee zat inderdaad ook al in ons achterhoofd Happy, laughing
MoXeGy    posted on 19-01-2012 23:18
Ben morgen middag wel in Tilburg en moet richting Eindhoven maar daar zul je niet veel aan hebben gok ik :P
Roov    posted on 19-01-2012 23:33
Poster: MoXeGy
Ben morgen middag wel in Tilburg en moet richting Eindhoven maar daar zul je niet veel aan hebben gok ik :P

Ik hoop eigenlijk via Breda te kunnen Winking my eye
dj-zero    posted on 20-01-2012 07:39
Ik wens je suc6! Lijkt me leuke uitdaging!
Roov    posted on 20-01-2012 07:44
Poster: dj-zero
Ik wens je suc6! Lijkt me leuke uitdaging!

Dankjewel! Ben benieuwd of 't gaat lukken Happy, laughing
Bvanleeuwen    posted on 21-01-2012 20:28
Lachen, zo had ik in Duitsland eens een paar gasten mee genomen die naar Praag moesten voor NYE.
Op de terugweg kwam ik ze weer tegen, maar toen had ik geen plek! Succes!
Bootstrap    posted on 21-01-2012 23:51
Ik ben zelf al een aantal keer wezen liften richting Frankrijk, is veel makkelijker dan veel mensen denken. Als je 's ochtends rond een uur of 8 vertrekt uit Utrecht lukt het makkelijk om 's middags rond 3 uur al in Parijs te zijn als je het goed aanpakt. Parijs is zo ongeveer de makkelijkste bestemming om naartoe te liften, simpelweg omdat daar heel veel mensen naartoe gaan. Ik heb een aantal tips voor je:

- Stap liever niet in een vrachtwagen, veel van die gasten rijden als gekken en het gaat heeeeel traag allemaal. Als je een rechtstreekse lift naar Parijs kunt krijgen is het natuurlijk een ander verhaal.
- Laat je altijd droppen bij een tankstation/macdonalds, niet een random plek langs de snelweg
- Spreek bij die handige lift plekken zoals tankstations en macdonalds etc veel mensen aan en maak een leuk praatje, je vindt op deze manier altijd wel binnen 15 min een lift. Dit werkt veeeeel beter dan stilstaan met een bord in je handen langs de weg.
- Neem niet de eerste de beste lift aan als deze je maar een aantal kilometer verder kan brengen/ je op een onhandige plek afzet aan het eind. Ook moet je niet instappen als je je er op de ??n of andere manier niet zo op je gemak bij voelt.
- Spreek van tevoren met je lift af waar je wordt afgezet aan het eind.
- Bedenk goed welke route naar de eindbestemming het handigst is en houd je hier ook aan
- Lekker veel plezier hebben! Het is echt heel tof om te liften, ik vind het 1 van de leukste manieren om jezelf te verplaatsen want het is echt een avontuur Happy, laughing

Succes ermee! Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.
Xone 4D | MacBook | HD25 | Kaoss Pad mini
MichaelMiller    posted on 22-01-2012 00:21
@Bootstrap Dat is nog eens een nuttige post..Winking my eye
www.facebook.com/michaelmillerofficial

This is an old Topic

No new postings for 4.861 days.
 Post CommentThat would be 162 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

127 Users online: 18 Guests (109 Unknown)
Pages generated today : 16.934
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.825.393