Breaking news van Pioneer! Het merk heeft aangekondigd dat de welbekende DJM-900 Nexus en CDJ-2000 tabletop media speler nu in een gelimiteerde oplage verkrijgbaar zijn in het wit! Deze speciale versie is daadwerkelijk gelimiteerd, want van de DJM-900 Nexus wit worden maar 500 stuks gemaakt en van de CDJ-2000 wit worden slechts 1000 exemplaren gemaakt. Dat het hier daadwerkelijk om een gelimiteerde oplage gaat moge duidelijk zijn, want elk model krijgt een bepaald serienummer. Zo worden er wereldwijd maar 500 witte DJM-900 Nexus mixers gemaakt en eveneens 1000 CDJ-2000 spelers in witte variant. Een booth die gevuld is met deze limited edition spelers + mixer ziet er erg strak uit, pre-order nu om de eerste te zijn en kans te maken om deze exemplaren wellicht thuis te kunnen ontvangen als een van de weinigen!
What do you think about Pioneer lanceert 2 limited edition producten ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zo van: Ik spuit de deckplates eens in een ander kleurtje en noem het een limited edition. Nee, dat komt er bij mij niet in. Ze hadden iets meer moeite mogen doen.
De djm vind ik wel iets hebben, de cdj's daarin tegen niet. Die vallen in mijn idee een beetje in het niets. Maar het is wel gaaf dat ze het een limetit edition maken die er ookmaar echt beperkt is!
Als ze vasthouden aan het aantal wat er word genoemt vind ik het wel een klein pluspuntje voor pioneer!
Mac Book Pro, Traktor scratch Duo 2, X1, CDJ 800MK2
Hoe weten mensen de prijs al, zie namelijk bij de bron nog geen prijskaartje.
Uit onderzoek blijkt wel dat apparatuur in de witte versie een hogere restwaarden behoudt dan andere kleuren.
Verder dat promotiefilmpje, zag er cool uit zo vanaf de bank je mixcdtje maken. Verder heeft dat meisje wel onwijs veel mooie en dure spullen, terwijl ik nog nooit van der gehoord heb. Dus misschien dat Pioneer die witte rangerover uitleent? :P
Andere coole feature is, wanneer in de Panama de LEDparren erop schijnen het mengpaneel en de spelers van kleur veranderen. Zo matched die altijd met zijn kleuromgeving.
Ik wil geen 5000 euro aan een simpel dj setje uitgeven, maar zo kom ik aardig in de verleiding.
Verder hadden een aantal exclusieve features het setje nog specialer gemaakt!
leuk dat ze het weer eens doen. maar waarom deze gaykleur (voor apparatuur dan) doe zwart, zilver of gifgroen!! toch zeg ik hebbe hebbe. mooi setje. misschien ook bij de cdj 900 die ik chillervind (ja die vind ik beter) haha
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.