[P]New project, wat vinden jullie tot nu toe?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Maracas    posted on 19-01-2012 00:41
Jongens, wat vinden jullie hiervan? Graag op of aanmerkingen! Dan ga ik hem namelijk beter uitwerken! Bedank alvast!

http://soundcloud.com/maracas-1/maracas-snippet-new-project
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
User edit by Maracas on 19-01-2012 @ 00:42:25 (54%)

What do you think about [P]New project, wat vinden jullie tot nu toe? ??

Vote :   

ThomasB    posted on 25-01-2012 21:04
Dit kan zeker een hele mooie track worden! Ik vind wel dat ie ergens een hele harde drop nodig heeft een een Betere bas/drum in de main, dit kan echt een mooie worden! :p
Overtracked    posted on 25-01-2012 21:14
Zit zkr wel potentie in idd! Met welke software heb je het gemaakt?
https://soundcloud.com/overtracked
Maracas    posted on 26-01-2012 00:25
Met FL Studio Happy, laughing Ja ik moet inderdaad nog wat met kicks etc. gaan werken. Heb er ondertussen al wel een betere opbouw in zitten. Ik ben zelf alleen niet zo van de synth op het einde, het is wel wat ik ongeveer hebben wil maar ik heb het idee dat hij niet echt goed in contrast staat met de rest van de track en de synths, wat vinden jullie?

Bedankt voor de goede reacties! Happy, laughing
Jayro    posted on 26-01-2012 11:06
hoe kunnen jullie dit nou potentie vinden hebben? niks klopt met elkaar. Totaal niet op afmix gelet en die synth aan het begin is echt lelijk. Dan komt het bliepje daarna wat al 12087430x gebruikt is. Sorry hoor, no offence, maar dit klinkt nergens naar.
Maracas    posted on 26-01-2012 11:24
Ik vraag me af waarom als jij het zo precied weet allemaal waarom ik nergens producties hoor van de fantastische Jayro. Prima dat je het niks vind maar je hoeft het niet op die manier af te zeiken, dus die no offence van jou word door mij in elk geval niet gewaardeerd
DJADMIN    posted on 26-01-2012 11:29
Ik vind er weinig aan, maar ik draai dit soort nummers ook niet....vind 't beetje eentonig, maar daar heeft die stijl in mijn ogen wel meer last van
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
PhonoGraaf    posted on 26-01-2012 11:36
Vind het nogal saai en vanaf 1.18 nogal een irritant deuntje.
Daarnaast vind ik de synth die je wilt houden, dus voor 1.18, nogal standaard.
Dat geluid is al zo vaak gebruikt...

(Je vraagt om een mening, dan hoeft die niet positief te zijn. Of het nou van een Pro afkomt of niet.)
Xurion    posted on 26-01-2012 11:55
Ik vindt het leeg, net alsof je een track hebt gemaakt die bestaad uit alleen 1 synth. Misschien kun je het wat voller maken en de synth minder overheersend?
Maracas    posted on 26-01-2012 12:00
Ik vraag ook om meningen of ze nou positief zijn of niet, anders vraag ik het niet, het verschil is hoe hij word geuit wat ik gewoon minder leuk vind soms. Jij laat ook weten dat je hem niks vind, maar de manier waarop jij dat doet komt heel anders over vind je niet? Maargoed ik werk hem wel uit met de kritiek die ik heb gekregen
Maracas    posted on 26-01-2012 12:03
Poster: Xurion
Ik vindt het leeg, net alsof je een track hebt gemaakt die bestaad uit alleen 1 synth. Misschien kun je het wat voller maken en de synth minder overheersend?

Daar werk ik al aan Happy, laughing het sampletje is ook nog heel basic en leeg, ik had even geupload wat ik op dat moment had
Jayro    posted on 26-01-2012 17:06
Je vraagt om feedback en dan vervolgens weerleg je alles? Dat ik misschien ook geen geweldige producties heb in jouw ogen is mede omdat ik het niet deel op dit forum. Binnenkort komen er van mij iig een aantal releases, maar dat heeft hier niks mee te maken. Ik had het over dat ik deze track niet mooi vind en als je niet tegen kritiek kan dan is dat niet mijn probleem. Ik kan best gaan vertellen wat jij allemaal moet doen, maar dit is een snippet dus dan zie ik daar het nut niet van in.
Maracas    posted on 26-01-2012 18:04
Ik kan heus tegen kritiek, maar jouwn post komt gewoon hatelijk over bij mij, dat is mijn probleem. Ik weet niet wat ik van jouwn producties vind, ik heb ze niet gehoord.

Maargoed ik ga geen ruzie op een forum zitten maken, jij vind het niks, en ik zie wel wat eruitkomt

This is an old Topic

No new postings for 4.856 days.
 Post CommentThat would be 161.9 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

157 Users online: 22 Guests (135 Unknown)
Pages generated today : 59.834
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.796.349