Ik heb een vraagje weet een van jullie mischien welke midi keyboard Hardwell gebruikt ? En is die geschikt voor FL Studio ? Of zijn er nog andere midi keyboards die jullie mij aanraden ?
What do you think about Midi Keyboard ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Zowat elke midi keyboard kun je gebruken met FL Studio. Er zijn goedkope keyboard bijvoorbeeld een van CME, Behringer en de duurdere van bijvoorbeeld M-audio, Arturia en Akai.
Poster: Meiwand Omdat ik van verschillende bronnen heb gehoord dat de midi keyboard die hardwell heeft een hele goede is Heb hem al besteld
Er zijn zoveel goede keyboards. Zou gewoon naar bax gaan of andere winkel en even kijken wat je zelf het fijns vind om zomaar uit te gaan van een ''naam''
dat is inderdaad een m-audio keyrig 49, heb ik hier ook staan. een ideaal midi keyboardje als je t mij vraagt, kost weinig, doet precies wat ie moet doen.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.969 days. Post CommentThat would be 165.6 months or a whopping 13.6 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...