Mixtrack Pro + Traktor
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

LarsCremers    posted on 15-01-2012 16:06
Hallo Allemaal,

Ik gebruik nu Traktor 2 met mijn mixtrack pro, alleen kan ik niet met koptelefoon draaien want ik heb namelijk mijn boxen (2.1 speakerset z4 van Logitech) aangesloten op mijn PC via hoofdtelefoon ingang. Dus ik heb ze niet in mijn mixtrack pro. Dus mijn vraag is hoe kan ik mijn mixtrack zo instellen in traktor 2 dat ik met koptelefoon kan draaien?
Moet ik kabels aanschaffen of moet ik gewoon wat instellingen veranderen

P.S :?Mijn PC draait op Windows Vista

What do you think about Mixtrack Pro + Traktor ??

Vote :   

Henri_D    posted on 15-01-2012 16:21
Zal ik maar beginnen met de domste vraag eerst... Waarom zijn je boxen aangesloten op je pc ipv on de interne geluidskaart van je mixtrack (Hopelijk verwar ik niet en is dit een model zonder interne soundcard)? Fe moet gewoon bij output routing je mixtrack instellen en dan gewoon HP aansluiten op je controller vooraan, en je uitgangen achteraan gebruiken voor naar je speakers. Zo zal het ook zeker staan in je handleiding van je mixtrack.?

(Altijd goeie eerste tip, manuals zijn er nog altijd voor te lezen bij vragen Cool)
dj-zero    posted on 15-01-2012 16:24
1 member likes this  zoals henri_D eigenlijk al subtiel zegt:
R.T.F.M. :P
LarsCremers    posted on 15-01-2012 16:24
Poster: Henri_D
Zal ik maar beginnen met de domste vraag eerst... Waarom zijn je boxen aangesloten op je pc ipv on de interne geluidskaart van je mixtrack (Hopelijk verwar ik niet en is dit een model zonder interne soundcard)? Fe moet gewoon bij output routing je mixtrack instellen en dan gewoon HP aansluiten op je controller vooraan, en je uitgangen achteraan gebruiken voor naar je speakers. Zo zal het ook zeker staan in je handleiding van je mixtrack.?

(Altijd goeie eerste tip, manuals zijn er nog altijd voor te lezen bij vragen Cool)

Ja Ok, ik snap wel dat je de boxen aan moet sluiten op de mixtrack (want deze heeft wel ingebouwde soundcard) maar de uitgang van de boxen is (een groene 3,5 mm jack) dus hoe kan ik die dan splitten naar die wit-rode kabel (zal vast wel kabel voor zijn, splitter)
MoXeGy    posted on 15-01-2012 16:32
je moet een mini-jack naar tullip verloopkabel hebben als ik het zo lees.
Henri_D    posted on 15-01-2012 16:35
Gewoon idd verloopkabeltje gaan halen van groene jack naar je rode witte tulp. Kun je in elke zaak vinden waar ze ook maar iets van audio kabels hebben. Zal je mss 5euro kosten ofzo, vaak nog niet.?

Zal er ongeveer zo uitzien dus:?

This is an old Topic

No new postings for 4.865 days.
 Post CommentThat would be 162.2 months
or a whopping 13.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

130 Users online: W.i.M & 23 Guests (106 Unknown)
Pages generated today : 56.115
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.663.866