Re-Introduction Berbo
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Berbo    posted on 14-01-2012 21:50
Hier ben ik weer, Berbo!
Na een periode van afwezigheid van ongeveer twee jaar heb ik besloten om hier weer eens een kijkje te nemen. Doorgewinterde djresourcers kennen mij misschien nog, maar voor velen ben ik nieuw.?
Mijn naam is Berend, ik ben ondertussen bijna volwassen, en woon in het wonderschone Arnhem.
Ik draai nu ondertussen een jaar of 4, en ben begonnen als house dj.?
In de twee jaar dat ik hier niet ?meer opgezeten heb is er veel veranderd, met name de afgelopen maand. Een jaar geleden ben ik begonnen met het draaien van Dubstep, Drum & Bass en Triphop. Ik ben erg benieuwd of die scene zich hier ook een beetje heeft opgebouwd want uit mijn herinnering was er twee jaar geleden niets over te vinden.?
Ongeveer een maand geleden heb ik digitaal draaien ontdekt. Dit is begonnen met een beetje kloten met de computer op traktor, maar al snel kwam het verlangen naar een controller en een interface. De interface had ik het snelst (ESI GIGAPORT HD). Na lang orienteren stuitte ik op de Akai APC40. Deze bleek zeer goed te mappen en erg handig in gebruik. Nadat ik er paar dagen mee gespeeld had besloot ik de bijgeleverde versie van Ableton maar eens te installeren. Sindsdien heb ik Traktor niet meer geopend en heb ik besloten dat dit mijn toekomst van muziek maken wordt. Ik maak hier zeer diepe dubstep achtige muziek mee (waarvan ik vanavond nog wel iets zal uploaden zodat jullie een beetje een inpressie hebben van wat ik maak). De loops worden uiteraard door mijzelf geproduceert.?

Bij deze dus nogmaals hallo!
(Mijn naam zal trouwens niet veel langer Beerbo zijn. Aangezien dit ondertussen mijn definitieve artiestennaam is vind ik het niet heel fijn dat al mijn post's van 4 jaar geleden op de eerste pagina van google staan :P. Vandaar gaat er een 'e' weg.
User edit by Berbo on 24-01-2012 @ 18:12:03 (2%)

What do you think about Re-Introduction Berbo ??

Vote :   

Unidentified    posted on 15-01-2012 00:35
Hallo!

Ik draai ook dubstep, met name de diepe en heavy, niet de commerciele, denk aan Requake, Jakes, Lost,P0gman, Akira, Monsters,... (en een beetje DnB). Ben wel benieuwd naar je producties omdat ik binnekort ook wil beginnen producen, ik ga ook proberen om te commenten op je productie!

Greetz Maarten aka Unidentified
A-flex    posted on 15-01-2012 00:52
`welkom terug! Niet stil gezeten ondertussen blijkbaar.
MoXeGy    posted on 15-01-2012 00:56
Is dat alweer 2 jaar geleden? De tijd gaat snel zeg! Welkom terug Happy, laughing
MichaelMiller    posted on 15-01-2012 03:01
Welkom, ondanks een slecht begin tussen ons 2.
Moge dit nog beter worden....
www.facebook.com/michaelmillerofficial
dance2mix    posted on 15-01-2012 10:11
Poster: MichaelMiller
Welkom, ondanks een slecht begin tussen ons 2.
Moge dit nog beter worden....

Daar drink ik op, PROOST!

:D welkom (terug) op het forum
CDJ 850 K- DJM 700 K - HDJ 500 K - Event 20/20 BAS
Berbo    posted on 24-01-2012 10:37
Naam is bij deze veranderd in Berbo!
Dj_Fantasy    posted on 24-01-2012 12:08
Hey Beerbo!!

Inderdaad herinner je nog! Hebben vroeger nog leuke tijden met je gehad!
Samen met JannickV met onder andere de ABC (Anti Beerbo Clan).

Maar laten we dat achter ons houden Thumbs Up, zoals je zegt we zijn nu volwassen en stoppen met de idiote grapjes.
dj2dj.nl
Berbo    posted on 24-01-2012 18:12
Haha ja ik las dat vanmorgen nog terug! Geniaal als ik het nu teruglees hoe serieus ik er op inging

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

325 Users online: 163 Guests (162 Unknown)
Pages generated today : 2.336
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.337.867