Starbeach Dj contest mixtape
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rivorey    posted on 14-01-2012 12:49
Hee,

Zo als jullie kunnen lezen doe ik mee aan de Starbeach Dj contest. Hiervoor moest je een mix maken en die opsturen. je kan er geweldige dingen mee?winnen?zoals dat de beste 4 naar?Cherso mogen en daar op 6 feesten draaien en de beste 40 mogen ergens ook in een grote club draaien.?Mijn vraag is dan ook kunnen jullie op mijn stemmen, Hier zou ik er blij me zijn. Het duurt een paar seconden op te stemmen en voor mij het veel betekenen en helpen.

Als jullie naar http://soundcloud.com/rivoreyofficial/rivo-rey-starbeach-dj-contest gaan?kunnen jullie meer informatie beneden vinden. Jullie kunnen zelf ook mee doen maar daar heb je dan nog maar een paar daagjes voor.

Hopelijk stem je op mij want dan zou je me heel erg helpen. Het stemmen is anoniem en neemt niet veel tijd is beslag. Als ik iets win zet ik de mixtape die ik heb gebruikt hievoor download aviable.?

Met vriendelijke groet,

RivoRey
User edit by rivorey on 14-01-2012 @ 14:37:30 (28%)

What do you think about Starbeach Dj contest mixtape ??

Vote :   
Drumworks    posted on 14-01-2012 14:00
ik denk dat de leden op deze site eerder op je zullen stemmen wanneer je je eerst even netjes voorsteld.
The beats are still banging :)
Dolivieira    posted on 14-01-2012 14:02
Ik wou he net zeggen.?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
rivorey    posted on 14-01-2012 14:43
dat heb ik al gedaan maar dit is een nieuwe account van me, mijn dj account zeg maar. Maar ik zal me wel nog eens even voorstellen hoor :P . Jullie hebben wel gelijk.

Ik ben hidde. Mijn Dj naam is Rivo Rey zoals jullie kunnen lezen. Ik draai nu ongeveer bijna een jaar en ben er erg mee bezig. Ik woon zelf in Rotterdam en ben daar ook geboren. Ik ben bijna 17 jaar oud.

Over mijn Dj-cariere kan ik nog niet echt veel vertellen want ik heb nog niet op grote feesten gedraaid. Wel een paar keer in cafe's maar dit stelde niet veel voor.

Ik zal een nog uitgebreidere voorstelling schrijven en dat dan bij het forum plaatsen alleen zit in nu in mijn PTA week dus dat is best wel belangrijk. Voor vragen kan je mij gerust mailen of hier een bericht neerzetten.
rivorey    posted on 15-01-2012 10:16

Vandaag is het de laatste dag dat je iets kan sturen dus als je nog wilt mee doen moet je dat vandaag doen. Voor meer informatie moet je kijken op http://beatjunks.com/?p=16792#more-16792?

Larsz    posted on 15-01-2012 11:21
Vind de mix eigenlijk niet zo heel vet, vind je trackkeuze i.c.m. die acapellas niet echt starbeach-ish.
MichaelMiller    posted on 15-01-2012 12:08
Algemeen Starbeach-contest-topic waar iedereen linkje kan posten?
www.facebook.com/michaelmillerofficial
rivorey    posted on 16-01-2012 20:13
Bedankt voor de tips larsz alleen vind ik juist de accapellas goed bij starbeach passen. Ik vind juist dat er altijd veel acapellas op starbeach worden gedraaid.

Een starbeach-contest topic zou wel handig zijn.

This is an old Topic

No new postings for 4.997 days.
 Post CommentThat would be 166.6 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

134 Users online: 61 Guests (73 Unknown)
Pages generated today : 55.463
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.327.243