beste djr members, ik ben op zoek naar de meest geschikte spullen voor een beginnende thuisstudio, nu wil ik graag weten, welk produceerprogramma en audiokaart ik het beste kan kopen, ik heb een imac en macbook pro, en wil daar absoluut geen windows met bootcamp op hebben draaien, dus het moet sowieso een progrogramma voor mac zijn. welke geluidskaart raden jullie me erbij aan, en hoezo? en welke plugins zou ik nodig hebben volgens jullie??
BVD
rikkk010
no problems, just solutions.
What do you think about welk produceerprogramma en geluidskaart? ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Als DAW zou je kunnen kijken naar: Ableton Live of Logic (of eventueel Cubase) Over een geluidskaart zul je pas moeten gaan denken wanneer je het produceerprogramma onder de knie hebt, dit is namelijk van latere zorg. Succes
Geluidskaart is inderdaad nog niet een super belangrijk. Vst's is persoonlijk en het? lijkt mij het slimste om een vst te pakken die Jouw simpel lijkt. Het beste kun je veel research doen(google) zo kun je tot een beslissing komen die het beste bij jou past. Er staat genoeg op internet om redelijk snel tot een goed antwoord te komen.
gebruik de zoekfunctie, hierover zijn al veel topics gemaakt!
CURSUSSEN VOOR PRODUCERS EN DJ WWW.BAMBAMOPLEIDINGEN.NL
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.