Poster: RAS
Welke seminars praat je nu over Luxx? Welke twee heb je bijgewoond?
ik weet niet hoe ze heetten, maar de eerste was een seminar in de grote ruimte over FL studio door 2 mensen die overduidelijk een zooitje aan het aankloten waren geweest met FL studio en zo een aantal dingetjes hebben geleerd.
ze lieten een project van zichzelf zien waarbij ze de bassline ENORM aan het boosten waren waardoor het vervormd klonkt (leek mij niet de bedoeling)
ook gaven ze aan dat het goed is om als je gaat afmixen door je kamer heen te lopen om zo te horen waar de geluidsgolven samen komen..
ಠ_ಠ ..uhmm. ja of je zet gewoon je speakers neer op de manier zoals die in je beschrijving staat zodat de geluidsgolven samen komen op de plek waar je achter je scherm zit?
of nog een mooie: al wil je goed afmixen, zet dan even alles enorm hard en ga op de gang staan, en luister hoe het klinkt
ಠ_ಠ really..?? toen ben ik echt gewoon maar weg gelopen want dit sloeg gewoon echt helemaal nergens op.
waren nog wel een aantal andere dingen maar kan me niet alles meer terughalen.
andere seminar die ik had gecheckt was van 3malig belgisch beatbox kampioen. hij kon het prima, en liet een loop machine zien. maar door zijn enorme accent kon ik het niet allemaal goed verstaan, hij gebruikte de microfoon niet om te spreken waardoor mensen achterin hem totaal niet konden horen en de setup was zo neergezet dat hij continu met zijn rug naar het publiek stond gekeerd. ook was de demo die hij gaf continu offbeat mede dankzij het feit dat de speakers totaal niet richting hemzelf stond waardoor hij latency had.
ik vond het in ieder geval maar slappe seminars en ben toen maar direct naar huis gegaan