Ik ben vandaag weer eens de studio ingedoken en daar is het volgende uitgerold. Hij is nog niet af, maar ik ben heel benieuwd wat jullie er tot nu toe van vinden. Hij deed mij een beetje denken aan The Alphabeat van David Guetta, vandaar de (tijdelijke) titel.?
DAW: Logic Pro 9 Genre: House Lengte: 3:15
Checken = reactie plaatsen!
Hidden Message
Reply to view the Secret Message
http://www.louiscasper.com
User edit by LouisCasper on 10-01-2012 @ 16:22:13 (1%)
What do you think about [P] The Betabeat (Working Title) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
In ieder geval is het?te horen dat hij niet gemastered is, vind het intro wat?kaal klinken. Probeer ook wat meer toe te werken naar het stuk vanaf 1:30. 2:45 moet echt BOOM.! Maar je krijgt zeg maar minder dan je verwacht. Zorg voor een spectaculaire drop, bouw op tot iets groots en dan !!!!!!!.. Snap je? Succes! Dit kan echt wat leuks worden!
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.