Ok ik heb hem ook even beluisterd, nou ja even, wel een paar keer. (komt de tekst)
Ik zal eerst maar eens mijn kritiek uitten en daarna je aan ophemelen ok ?
1e overgang – 3.45 : Klinkt lekker, de beats lopen gelijk en ze kloppen ook nog met de tellen.
De overgang is lekker soepel, deze vind ik top.
2e overgang – 7.35 of 7.40 : Ik weet niet zo goed waar deze begint
Op 7.35 komt er iets omhoog zetten ¿”give it up”¿, begrijp me goed het stoort me niet maar het is er niet op zijn plek.
De start van de plaat waar die hoort op 7.40 was echter wel ok.
Beats lopen gelijk tellen kloppen ook hier weer, ja lekker ..
3e overgang – 11.31 : Er zit hier, lijkt het, niet echt een overgang in, het lijkt meer of je de ene plaat over gooit in de andere, beetje zonde.
De rest klopt dan weer wel, ok.
4e overgang – 15.07 : Ik denk tenminste dat ie daar ergens begint, het word me pas bij 15.23 duidelijk, weet ook niet zo goed hoe deze plaat loopt (ben zelf een beetje de tel kwijt met deze plaat), wel een lekker nummer maar weet ook niet of ie echt zo op zijn plaats is in deze mix.
Aan het einde van je mix word er nog snel een plaat ingestart en dan kap je ermee ..
Maar ja het is nog niet de definitieve mix dus je kan er nog iets aan doen.
Nu ophemelen.
Ik vond het lekker klinken, zou ik in een club hebben gestaan dan zou ik me net als de eerste keer dat ik ernaar luisterde me nergens aan hebben gestoord en lekker uit mijn dak zijn gegaan !!! Lekker platen en goede overgangen (toch wel als eindconclusie).
Wanneer moet je ??