Binnenkort worden vrienden van me en ik 18. Daarvoor willen we graag een vat geven (op vrijdag 13 april 2012). Voor het vat zoeken we een dj die minimaal een setje kan neerzetten ?van 2u. Stijl: van dance tot house tot hardstyle. Liefst dj die uit de buurt komt, want vat wordt gehouden in Turnhout (30 minuutjes van Tilburg/Eindhoven). Er worden rond de 200 ? 300 personen verwacht.
Interesse? Stuur een mailtje naar jorishampsink@telenet.be met daarin de nodige informatie, hoelang je kan draaien, hoeveel het dan zou kosten en een linkje naar een site waar een mix van je te beluisteren valt (zelf dj zijnde, wil je toch dat er iemand komt die er een beetje verstand van heeft).
Vriendelijke groet, Joris Hampsink
User edit by JackLucido on 09-01-2012 @ 21:13:32 (4%)
What do you think about Gezocht:All-round dj Turnhout (BE) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Hmm. Inderdaad zo te zien wel. En aangezien we jong zijn proberen we alle kosten te minimaliseren, dus vervoerskosten kunnen er dan helaas niet of nauwelijks bij (tenzij die voor eigen rekening genomen worden natuurlijk)
Het is meer dan een uur rijden in perfecte omstandigheden, allemaal samen is dat 2 uur en half onderweg. Dat vind ik een beetje veel voor maar 2 uren draaien, mijn priv?jet heeft helaas net zijn groot onderhoud :P
Ik had ge-maild, maar er komt nu een melding op mijn webmail dat de mail niet verzonden is en dat hij in een of andere wachtlijst staat. Ik ga hem eens proberen versturen met ander e-mailadres. Sorry als je hem twee keer krijgt.
Heb hem maar 1x aangekregen . Er is nog niemand gekozen. Dat zal vrijdag gedaan worden na de vergadering. Iedereen die al een e-mail heeft gestuurd, alvast bedankt!
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.866 days. Post CommentThat would be 162.2 months or a whopping 13.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...