[M] Bday mix!
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Blackaround    posted on 09-01-2012 16:49
Jow,
Gisteren 18 jaar geworden.
Heb dan een Bday mix gemaakt!
Laat maar weten wat je er van vond.

////www.djresource.eu/Forum/topic/denied/

1. I Follow Rivers (The Magician Remix)
2. Skanska (Original Mix)
3. Club Certified (Dimaro Remix)
4. Vegas (Tonic Bootleg)
5. Keep Your Hands Up (Anthem Vocal Mix)
6. Detroit Bounce (Original Mix)
7. Beautiful People (Artistic Raw Bootleg)
8. Like a G6 (Big Syphe Remix)

Enjoy! Winking my eye

What do you think about [M] Bday mix! ??

Vote :   
youngbeatsz    posted on 09-01-2012 17:07
eens luisteren...
de eerste overgang heb ik het gevoel dat de timing beter moet

hoor over het algemeen een aantal kleine beatmatch foutjes, maar die zijn er denk ik bij iedereen, ze zijn voor het gewone oor niet hoorbaar, want m'n zus vind dit te gekke muziek. dus ze zegt niets :D

verder heb ik vooral je timing die me is opgevallen, die soms beter kan, maar ook dat is niet altijd heel storend voor het publiek, verder zou ik zeggen, soms eens 2 vocals over elkaar (overgang 3)

maar voorts een goeie mix hoor Happy, laughing
Blackaround    posted on 09-01-2012 17:18
Kleine beatmatch foutjes kan ik inkomen, 1 liedje hoor je het heel goed.
Maar ik mixte zonder hoofdtelefoon :d
Ik ken de liedjes redelijk goed, dus ik moest het hebben van het juist timen op mijn play :d

Het was de bedoeling om 8 tracks te mixe in redelijk korte tijd, ik laat mijn laatste plaat helemaal uitspelen.
En die duurt 5 minuten, dus normaal duurt de mix maar 16 minuten moest ik hem niet laten uitspelen.

3de overgang zijn geen 2 vocals door heen hoor.. in 2de liedje zit geen vocal in dacht ik. Dus kunnen ze niet door elkaar lopen, die vocals zitten in dat liedje in.

Ook had ik perongeluk een scratch gedaan, was niet de bedoeling, fader stond nog open, maar hij is juist getimed dus dat viel niet egt op.

Op nog een overgang had ik perongeluk mijn fader opengezet, tegen gekomen met mijn arm. dus hij stond ineens open :D

Thanks Winking my eye

youngbeatsz    posted on 09-01-2012 17:54
3e overgang is overgang van liedj 3 naar 4 Winking my eye
Blackaround    posted on 09-01-2012 18:53
Haha, ja daar heb je gelijk in, het was niet de bedoeling maarja, srry man Winking my eye

Dacht dat je 2-->3 Bedoelde Winking my eye

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

174 Users online: 54 Guests (120 Unknown)
Pages generated today : 7.989
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.343.520