Poster: MrQreeny
Wat je hebt is denk ik genoeg voor 180 man iigMaar ik bereken het ook nooit eigenlijk, gewoon ervaren. En dan natuurlijk liever wat teveel geluid meenemen dan te weinig. (geluid zachter zetten kan altijd!).
Poster: greup
dit slaat natuurlijk helemaal nergens op.
Gelukkig zijn er dan nog altijd mensen die het beter weten..... Maar dan mag je het ook normaal zeggen hoor, al helemaal als mod?pff...
Aangezien Watt de eenheid is van vermogen is het nogal raar om aan de hand hiervan geen vergelijkingen te kunnen maken dacht ik. Als ik het namelijk vergelijk met het vermogen van de speakers waarmee ik altijd draai is het zat voor 180 personen... Dus of het helemaal nergens op slaat? D??r slaat het op, ik wil die gast helpen met mijn ervaringen.
De groeten,
Gelukkig zijn er dan nog altijd mensen die het beter weten..... Maar dan mag je het ook normaal zeggen hoor, al helemaal als mod?pff...
Aangezien Watt de eenheid is van vermogen is het nogal raar om aan de hand hiervan geen vergelijkingen te kunnen maken dacht ik. Als ik het namelijk vergelijk met het vermogen van de speakers waarmee ik altijd draai is het zat voor 180 personen... Dus of het helemaal nergens op slaat? D??r slaat het op, ik wil die gast helpen met mijn ervaringen.
De groeten,
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.