Basrose brings you a brand new Hard mix (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Basrose    posted on 19-01-2006 22:03
Hallo mensen bij deze weer een setje van mezelf die ik vanmiddag ff heb gedraait.
Deze staat ook op mijn site onder work.
Ik hoop dat ik jullie wat luistereplezier kan bezorgen. Stylen zijn: Hardstyle,Jump, nog ietsje early rave en hardcore.

Enjoy and greetz

Basrose.

Tracklist

Hidden Message

Reply to view the Secret Message
User edit by Basrose on 19-01-2006 @ 23:19:36 (76%)

What do you think about Basrose brings you a brand new Hard mix ??

Vote :   

Leon    posted on 19-01-2006 22:34
Met de tracklist is alles behalve iets mis dus gauw even luisteren!
djmamo    posted on 19-01-2006 22:42
eerlijk gezegd... je zit er bijna bij elke overgang naast, al is het niet veel.

en als je een plaat corrigeert als je schuif open staat dan moet je nooit duwen, het beste is dan om je andere plaat af te remmen omdat je dat eigenlijk niet hoort...

en als je hardstyle draait moet je de platen er sneller doorheen gooien omdat het bij hardstyle/jump anders heel snel saai wordt en dat is ook een beetje het geval met deze mix....

ik bedoel het wel opbouwend want als ik een mix maak dan zitten er ook nog fouten in.

en de platen zijn zeker goed
www.moonentertainment.nl
Basrose    posted on 19-01-2006 22:56
dat kan das jou mening :P
Lead    posted on 19-01-2006 22:57
Ik zou de link naar de  file in de secret meesage stoppen... zie je wie er download Winking my eye
Let the BASS be louder
djmamo    posted on 19-01-2006 23:01
ok en wat is mijn mening dan?
www.moonentertainment.nl
Basrose    posted on 19-01-2006 23:01
nah k heb zelf een heken aan hide topics :P Ik vind het wel leuk als mensen een berichtje zouden kunnen plaatsen na het luisteren van me set.

Edit: toch maar ff hide gezet :P:P
User edit by Basrose on 19-01-2006 @ 23:20:21 (26%)
Leon    posted on 19-01-2006 23:02
Poster: djmamo

en als je hardstyle draait moet je de platen er sneller doorheen gooien omdat het bij hardstyle/jump anders heel snel saai wordt en dat is ook een beetje het geval met deze mix....

Is niet altijd waar. Hardstyle mag je gerust na de melodie/middenstuk pas weer inmixen, bij de outro zeg maar. Doe ik zelf ook en de grote hardstyle dj's hoor ik dit ook doen op de livesets. Klinkt wel wat vlugger als je vlak erna doet, maar dan hoor je ook altijd de meeste fouten omdat dingen niet uitkomen, of dat ze heel veel moeten bijsturen aangezien hun tijd om gelijk te zetten erg kort is.

Jumpstyle moet daarentegen wel wat vlugger gemixt worden aangezien daar meestal een eentonige beat en melodie in zit.

Heb de mix nog niet geluisterd, ga ik morgen meteen even doen als ik net wakker ben
Basrose    posted on 19-01-2006 23:10
haha lekker om mee op te staan :D

djmamo    posted on 19-01-2006 23:12
Poster: Leon

Is niet altijd waar. Hardstyle mag je gerust na de melodie/middenstuk pas weer inmixen, bij de outro zeg maar. Doe ik zelf ook en de grote hardstyle dj's hoor ik dit ook doen op de livesets. Klinkt wel wat vlugger als je vlak erna doet, maar dan hoor je ook altijd de meeste fouten omdat dingen niet uitkomen, of dat ze heel veel moeten bijsturen aangezien hun tijd om gelijk te zetten erg kort is.

Jumpstyle moet daarentegen wel wat vlugger gemixt worden aangezien daar meestal een eentonige beat en melodie in zit.

Ik zie dat hardstyle wel erg vaak heel snel wordt door gemixt voornamelijk door dj Zany en luna heeft er ook een handje van...

dan woord meestal ook een beat door de melodie van een andere plaat gemixt, en ja het is ook wel makkelijk als je je platen kent en natuurlijk is het wel een pre als je kunt beatmixen
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 19-01-2006 @ 23:19:30 (3%)
Prozei    posted on 19-01-2006 23:22
maar na het middenstuk inmixen is een stuk makkelijker dan deze overgangen.
de beat van 1 plaat is weg dan weg gedraaid. en je maakt dan haast geen fouten.
deze manier gebruiken beginnende dj's vaak om dat het super simpel is.
soort van radio dj style.
in de overgangen van deze set gebeurt veel.
maar iedereen heeft zijn eigen style.
dit vin ik zelf relaxter.
User edit by Prozei on 19-01-2006 @ 23:25:44 (62%)
djmamo    posted on 19-01-2006 23:27
dat is ook zo, iedereen heeft zijn eigen style en als je het met die style kan maken....

wie ben ik dan om er iets van te zeggen.... ook was dit topic er ook wel voor om positieve kritiek te uiten
www.moonentertainment.nl
Prozei    posted on 19-01-2006 23:33
dat is ook zo, iedereen heeft zijn eigen style en als je het met die style kan maken....

wie ben ik dan om er iets van te zeggen.... ook was dit topic er ook wel voor om positieve kritiek te uiten

ik heb liever een dj die er een andere draai aan geeft dan de standaard dj.
je krijgt een geheel andere set. er zijn zat dj's die als luna en zany draaien.
maar de kunst is een eigen draaistyle te maken iets wat apart is en niet het zelfde als de pro dj's.
User edit by Prozei on 19-01-2006 @ 23:36:15 (2%)
djmamo    posted on 19-01-2006 23:41
nee maar toch wel makkelijk als je met die style de top haalt...
www.moonentertainment.nl
SnAcKBaRrY    posted on 20-01-2006 12:18
ik ga ff kijken..
_ruud_    posted on 20-01-2006 12:39
Poster: SnAcKBaRrY
ik ga ff kijken..

ik ook
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
_ruud_    posted on 20-01-2006 12:45
eerlijk gezegd... je zit er bijna bij elke overgang naast, al is het niet veel.

en als je een plaat corrigeert als je schuif open staat dan moet je nooit duwen, het beste is dan om je andere plaat af te remmen omdat je dat eigenlijk niet hoort...

ik bedoel het wel opbouwend want als ik een mix maak dan zitten er ook nog fouten in.

en de platen zijn zeker goed

goh ik zou blij zijn als ik zo zou kunnen draaien  ik vind hem wel vet :D
CDJ800MK2 - DJM800 - CDJ800MK2
SnAcKBaRrY    posted on 20-01-2006 12:59
niks over te zeggen......klinkt goed !!!
ik vind de overgangen die er "langs liggen" wel snel en goed gecorigeerd en bijna niet hoorbaar.
op een feest zou je er niks van horen !
om de set een cijfer te geven : 8+
HouseArrest    posted on 20-01-2006 13:12
lemme hear
Leon    posted on 20-01-2006 13:12
Vind 'm echt heerlijk klinken. En zoals snackbarry zegt, wordt echt allemaal goed gecorrigeerd.

Alhoewel vind wel de B-kant Hit Me van Da Emperor beter klinken
djmamo    posted on 20-01-2006 13:18
niks over te zeggen......klinkt goed !!!
ik vind de overgangen die er "langs liggen" wel snel en goed gecorigeerd en bijna niet hoorbaar.
op een feest zou je er niks van horen !
om de set een cijfer te geven : 8+

dat wil dan wel zeggen dat jullie nog niet zo ver zijn met draaien, basrose zet hier een demo neer op de site en vraagt zijn mening aan ons, nu geef ik  mijn mening en wordt ik van alle kanten belaagd dat omdat mijn mening enigzins negatief is maar opbouwend is bedoeld.

poster _ruud_
goh ik zou blij zijn als ik zo zou kunnen draaien  ik vind hem wel vet

Ook duidelijk iemand met weinig draai ervaring, sorry dat ik het zo moet zeggen maar ben ik nu de enigste die hier objectief naar een demo luisterd?

of moeten we allemaal zeggen dat het geweldig is omdat mensen bang zijn om negatieve aandacht te krijgen.
www.moonentertainment.nl
User edit by djmamo on 20-01-2006 @ 13:20:36 (5%)
Reemz    posted on 20-01-2006 13:27
of moeten we allemaal zeggen dat het geweldig is omdat mensen bang zijn om negatieve aandacht te krijgen.

FF off topic:

Ik vind dat iedereen ten alle tijden eerlijk moet reageren op een demo. En voor de één klinkt een set super en de ander heeft daar weer aanmerkingen op.

Ik vind dat we elkaars mening moeten respecteren. Want we zitten hier me z'n allen voor één ding en dat is MUZIEK!!!!

PS. Mamo heb ff gereageerd op je aanmerkingen m.b.t. mijn eerste opzet van me demo.

On Topic:
Ik zal hem ff snel downloaden
User edit by Reemz on 20-01-2006 @ 13:28:07 (12%)
Collin    posted on 20-01-2006 13:52
Poster: DJ-BasRose
haha lekker om mee op te staan :D

groot gelijk in
SnAcKBaRrY    posted on 20-01-2006 14:34
@ dj(?)mamo : ik wist niet dat we vereerd waren met jou aanwezigheid hier op het forum. Ben dan ook zeer benieuwd naar jou demo (die ik nog niet gevonden heb).
wie ben jij om te oordelen wat wel en wat niet goed is ! en als het niet jou menig is , de rest de grond in trappen die het wel wat vinden.
ik vind dit van jou wel grootspraak !

User edit by SnAcKBaRrY on 20-01-2006 @ 14:39:47 (31%)
Bastian    posted on 20-01-2006 14:36
ben benieuwd!
djmamo    posted on 20-01-2006 15:25
@ dj(?)mamo : ik wist niet dat we vereerd waren met jou aanwezigheid hier op het forum. Ben dan ook zeer benieuwd naar jou demo (die ik nog niet gevonden heb).
wie ben jij om te oordelen wat wel en wat niet goed is ! en als het niet jou menig is , de rest de grond in trappen die het wel wat vinden.
ik vind dit van jou wel grootspraak !

als je verder kijkt dan je plaat dik is... ik heb er 2 op staan, en ik zeg niet dat ik een betere mix heb, wel dat ik mensen op hun fouten atendeer

er wordt hier om een mening gevraagd en dat doe ik dat....

en blijk dus gewoon dat ik er meer ervaring mee heb
www.moonentertainment.nl

264 Users online: 29 Guests (235 Unknown)
Pages generated today : 97.765
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.749.777