[TK] Roland SP-404 SX
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

BigSign    posted on 07-01-2012 20:28
Titel
Roland SP-404 SX
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
Bieden vanaf ?200,-
Transport
Ophalen of Verzenden
Beschrijving
Hierbij verkoop ik mijn Roland SP-404 SX sampler. Het is de nieuwste versie van de SP-404 series. Hij is iets meer dan een jaartje oud, maar is echt ZEER weinig gebruikt en heeft altijd stofvrij gestaan, met andere woorden ik ben er ontzettend zuinig op geweest. Ook zijn er geen gebruiks krasjes of wat dan ook te bekennen. Alle knoppen werken natuurlijk ook gewoon nog als nieuw, en heb hem 2x per week schoongemaakt zodat er echt geen stof op te bekennen is. Ik heb hem af en toe alleen gebruikt om geluidjes voor bijvoorbeeld een mixtape. Ik heb er nooit beats mee gemaakt of dergelijke. Ook is hij nooit buitenhuis geweest. Voorderest zitten er ook effecten op en de kwaliteit van de sampler is geweldig!. Ook heb je genoeg banken om al je samples in te bewaren. Er zit ook een 1GB Roland SD kaartje bij waarbij je genoeg samples op kunt zetten via een kaartlezer. Ik heb hem op 25-10-2010 gekocht bij Bax-Shop, en de bon zit er ook gewoon nog netjes bij. Evenals de originele doos met daarbij de handleidingen en de software cd. Ik verkoop de sampler omdat ik hard aan het sparen ben voor New York, en hem eigenlijk toch te weinig gebruik. De nieuwprijs was ?350,- en actuele prijs staat nu nog op bieden vanaf ?200,- omdat dat echt de prijs van de waarde is, en omdat de glans zelfs nog op het apparaat zit. Bij eventuele interesse kunt u hem altijd komen proberen bij mij thuis in Baarn. Ik reageer niet op onzin biedingen.

Gearbase item
////www.djresource.eu/Gearbase/gear/2800/Roland-SP-404-SX/

Foto's

User edit by BigSign on 13-01-2012 @ 02:51:39 (3%)

What do you think about [TK] Roland SP-404 SX ??

Vote :   

BigSign    posted on 10-01-2012 22:01
Hij is nog steeds te koop, doe een aannemelijk bod en hij is van jou!. Cool
BigSign    posted on 13-01-2012 02:52
Vraagprijs is aangepast naar bieden vanaf ?200!!
MoXeGy    posted on 13-01-2012 08:51
Hoe synct hij met de audio? Want je kunt er namelijk loops mee maken maar heb de ervaring dat hij niet echt bruikbaar is omdat hij naar 2x de loop afspelen al scheef gaat lopen.
BigSign    posted on 13-01-2012 21:00
Topic mag op slot, hij is al verkocht. Smile
Xtremer    posted on 13-01-2012 21:56
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl

Topic is Locked

This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.

You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.

244 Users online: 156 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 59.790
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.331.570