Titel
Roland SP-404 SX
Staat
Zo goed als nieuw
Prijs
Bieden vanaf ?200,-
Transport
Ophalen of Verzenden
Beschrijving
Hierbij verkoop ik mijn Roland SP-404 SX sampler. Het is de nieuwste versie van de SP-404 series. Hij is iets meer dan een jaartje oud, maar is echt ZEER weinig gebruikt en heeft altijd stofvrij gestaan, met andere woorden ik ben er ontzettend zuinig op geweest. Ook zijn er geen gebruiks krasjes of wat dan ook te bekennen. Alle knoppen werken natuurlijk ook gewoon nog als nieuw, en heb hem 2x per week schoongemaakt zodat er echt geen stof op te bekennen is. Ik heb hem af en toe alleen gebruikt om geluidjes voor bijvoorbeeld een mixtape. Ik heb er nooit beats mee gemaakt of dergelijke. Ook is hij nooit buitenhuis geweest. Voorderest zitten er ook effecten op en de kwaliteit van de sampler is geweldig!. Ook heb je genoeg banken om al je samples in te bewaren. Er zit ook een 1GB Roland SD kaartje bij waarbij je genoeg samples op kunt zetten via een kaartlezer. Ik heb hem op 25-10-2010 gekocht bij Bax-Shop, en de bon zit er ook gewoon nog netjes bij. Evenals de originele doos met daarbij de handleidingen en de software cd. Ik verkoop de sampler omdat ik hard aan het sparen ben voor New York, en hem eigenlijk toch te weinig gebruik. De nieuwprijs was ?350,- en actuele prijs staat nu nog op bieden vanaf ?200,- omdat dat echt de prijs van de waarde is, en omdat de glans zelfs nog op het apparaat zit. Bij eventuele interesse kunt u hem altijd komen proberen bij mij thuis in Baarn. Ik reageer niet op onzin biedingen.
Gearbase item
////www.djresource.eu/Gearbase/gear/2800/Roland-SP-404-SX/
Foto's