Iemand hier uit de omgeving rotterdam?
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Californication    posted on 07-01-2012 20:27
Hey,

Is er hier iemand op het forum die in de omgeving rotterdam woont en mij het een en ander kan vertellen of leren over pioneer CDJs?

Of soortgelijke gear thuis heeft staan.

Veel weet ik er al over maar ik heb er nog geen ervaring mee.

Ik kan nu wel zo'n dj cursus gaan doen alleen moet ik dan helemaal naar zwolle of misschien nog verder en daar wordt daar echt vanaf de basics alles uitgelegd en dat heb ik niet nodig.

+ zijn die cursussen al gauw rond de 150 a 200 euro en dat vind ik een beetje te veel van het goede.

Dus bij deze, als er hier iemand is die mij het een en ander wilt leren. (tegen een vergoeding)

Laat even een berichtje achter, als je een alternatief hebt dan ben je ook welkom Happy, laughing

User edit by Californication on 07-01-2012 @ 20:29:31 (9%)

What do you think about Iemand hier uit de omgeving rotterdam? ??

Vote :   

MichaelMiller    posted on 07-01-2012 20:56
Zijn er maar weinig die dat gratis zullen doen. En dat hoef je ook niet van iedereen te verwachten. Zij sparen en kopen hun CDJs, steken heel veel tijd in beter worden, dingen leren enz.. Zal vast goedkoper zijn, maar zal toch ?30,- per uur o.i.d. zijn. En je hebt de?'basics' niet nodig... Wat dan wel? Er zijn ook een aantal?DJ's die je graag dingen leren. hoor. Goed dat je wilt leren trouwens.
www.facebook.com/michaelmillerofficial
Californication    posted on 07-01-2012 21:06
Poster: Mikeyy-V
Zijn er maar weinig die dat gratis zullen doen. En dat hoef je ook niet van iedereen te verwachten. Zij sparen en kopen hun CDJs, steken heel veel tijd in beter worden, dingen leren enz.. Zal vast goedkoper zijn, maar zal toch ?30,- per uur o.i.d. zijn. En je hebt de?'basics' niet nodig... Wat dan wel? Er zijn ook een aantal?DJ's die je graag dingen leren. hoor. Goed dat je wilt leren trouwens.