Poster: Mikeyy-V
Zijn er maar weinig die dat gratis zullen doen. En dat hoef je ook niet van iedereen te verwachten. Zij sparen en kopen hun CDJs, steken heel veel tijd in beter worden, dingen leren enz.. Zal vast goedkoper zijn, maar zal toch ?30,- per uur o.i.d. zijn. En je hebt de?'basics' niet nodig... Wat dan wel? Er zijn ook een aantal?DJ's die je graag dingen leren. hoor. Goed dat je wilt leren trouwens.
Pitch Bend... Noem ik zeker 100% basics. En ervaring opdoen? Draaien!Zorgen dat je mag optreden.
Poster: Vivado
Misschien is het wat om filmpjes op youtube op te zoeken waar een camera gericht is op de dj booth?
Heb ik af en toe wel eens wat aan gehad!
Ok, dat kan. Bij CDJs exact hetzelfde.
Bij 1000mk3s & 2000s heb je jog adjust. Kan je zelf instellen. En die 2 staan er 99% van de keren als je gaat draaien.
Ik weet niet wat voor spelers je momenteel hebt.
Poster: Maracas
BR>Jog adjust verandert de weerstand van het jogwheel(hoelang hij doordraait na een slinger) dat veranderd zover ik weet niks aan de jog gevoeligheid
Zijn er maar weinig die dat gratis zullen doen. En dat hoef je ook niet van iedereen te verwachten. Zij sparen en kopen hun CDJs, steken heel veel tijd in beter worden, dingen leren enz.. Zal vast goedkoper zijn, maar zal toch ?30,- per uur o.i.d. zijn. En je hebt de?'basics' niet nodig... Wat dan wel? Er zijn ook een aantal?DJ's die je graag dingen leren. hoor. Goed dat je wilt leren trouwens.
Poster: allremix
#DJADMIN toch leuk dat er zukke mensen nog zijn
Poster: TimmyV
Van mij mag je hier ook lekker een dagje rondkloten hoor. Vergoeding hoef ik niet. Misschien een 12-pack Heineken Twisters om samen dan tijdens het draaien weg te drinken.
Woon wel in Alkmaar
Poster: DJADMIN
geld vragen ? ho ho ho waar gaat dit naar toe ?!?!?!?
Als er iemand bij me komt om te oefenen, of om te vragen hoe te moeten draaien, maak ik graag een uurtje voor vrij, is toch 't mooiste wat er is ?
je kan ook overal geld voor gaan vragen ja...
Poster: DJADMIN
geld vragen ? ho ho ho waar gaat dit naar toe ?!?!?!?
Als er iemand bij me komt om te oefenen, of om te vragen hoe te moeten draaien, maak ik graag een uurtje voor vrij, is toch 't mooiste wat er is ?
je kan ook overal geld voor gaan vragen ja...
DJ's zoals jij moeten er meer zijn!
Ik zou overigens precies hetzelfde hebben gedaan..