Heb sinds enige tijd een probleem met het opnemen van een mix. Ik gebruik als mengpaneel de Behringer DX626 en gebruik een rca naar 3,5 van de Tape output naar mijn line-in. Zodra ik begin met opnemen klinkt de mix helemaal distorted en klinkt het echt heel dof en leegjes. Weet iemand hoe dit komt
What do you think about Opnemen mix klikt distorted ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
zou mij niks verbazen als het aan de uitgang van je mixer ligt.
waar je wel op moet letten, als je op je mixer in het groen draait, betekend dit niet dat je in je software in het groen draait. check dit altijd even na!
Ik neem bij mixen?altijd eerst een proefstukje op, luister het na, pas dan het uitgangsvolume aan indien nodig.
Bij?het overzetten van platen naar mp3 skip ik door alle nummers van de plaat heen en pas het volume aan?zodat geen enkel nummer van de plaat '?n het rood' komt en toch de hele plaat op hetzelfde volume is opgenomen.
Ik had vroeger hetzelfde probleem bij audacity, ook overdrive bij opname. Op mijn mixer had ik een rec-out, die al het uitgaande geluid 'normaliseert', dus daar kon het niet aan liggen. Dan heb ik gewoon op audacity het recordvolume gehalveerd en toen was het probleem opgelost.
Let the magic begin
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.