Ik zit een beetje vast en ik wil graag even jullie mening hierover, Er mee doorgaan of gewoon direct afkappen? Ik werk meestal niet met dit soort leads, dus het is even wennen voor mij! Heb je dus tips, zou ik het erg fijn vinden als je die wil delen =]
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Een paar maten aanhouden en dan een kicking snare + een of ander raar plopje/bleepje en/of white noise erin gooien... Genoeg mogelijkheden hoor. Zo zou ik doen iig (beetje ? la Turbulence)... Ik zou ook even Hummus checken van Crookers!
Ligt er ook een beetje aan welke kant je precies op wilt... Dat kickende van Hummus vind ik echt super gaaf, maar ja misschien vindt jij wel van niet :P
'Music is the universal language of mankind...'
User edit by MrQreeny on 05-01-2012 @ 14:36:00 (9%)
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.