Poster: Bonchanoize
Mijn vraag is nu, zijn er betere programma's om je muziek te beheren, welk programma gebruiken jullie?
Poster: Estacy
mn hoofd en platenlabels/hoezen
Poster: Rusafli
Itunes is idd prima, alleen jammer dat je er geen submappen in kunt maken.
Poster: djpatnl
Submappen kan wel.
Je maakt een afspeellijst map en daar in kan je zelfs weer nieuwe afspeellijst mappen maken en in die mappen kan je dan weer afspeel lijsten zetten.
Poster: Bonchanoize
Ik ben een slordig en vergeetachtig persoon. Mijn muziekverzameling is dan ook een rommel van jewelste. Ik beheer en beluister momenteel mijn muziek met iTunes, ik brand ook mijn cd's via iTunes. Dat is zeker geen slecht programma, maar het heeft zijn nadelen. Als je een nummer bijvoorbeeld verplaatst, raakt iTunes het kwijt.?
Mijn vraag is nu, zijn er betere programma's om je muziek te beheren, welk programma gebruiken jullie?
Dan heb ik nog een bijkomende vraag. Als ik een mixtape wil maken met de beste tracks van die maand, dan kan ik in iTunes niet zien wanneer die nummers uitgekomen zijn, enkel wanneer ik ze heb toegevoegd aan de bibliotheek. Ik koop al mijn muziek via Beatport, waar je die info kan vinden, dus ergens in dat bestand moet die informatie toch zitten, of ben ik verkeerd? Ik zou dus bijvoorbeeld alle nummers die uitgekomen zijn in december van 2011 willen weergeven.
Dank bij voorbaat
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.