Poster: brecht
300 wrms = 600 watt piek.. rms = constant.
2 boxen van 300wrms lijken me mooi voor man of 50-80.
Belangrijk is hoe groot woofers zijn en de db
Poster: FloRise
ik zou inversteren in goede boxen!! dat je kunt uitbreiden en niet hoeft te vervangen. hou het strak.
koop 2 15'' subs(active) en 2 12'' tops(pasive), zo kun je de tops op de versterken van de subs aansluiten. en dan kun je later nog 2 tops erop zetten zonder versterkers bij te hoeven halen. dan zit je goed met geluid en toekomstplannen.
je kunt dit ongeveer voor 700,-/800,- realiseren..
verlichting is niet zo belangrijk. neem een strobe, rookmachine en een pinball bijvoorbeeld.
dus voor ongeveer 1200,- ben je echt tevreden en durf je feesten aan. dan heb je geluid voor zo'n 150 man.
kun je later 2 tops bijkopen. dan heb je geluid voor zo'n 250 man.
veel succes ermee. en inversteer in de boxen!!!!!
keep up the good work.
Flo-Rise
Poster: niiicola
Hercules heb ik hele slechte ervaringen mee als controller!!!?
Tussenpaal gaat niet werken bij een clubmate, zit geen gat in de bovenkant van de sub
Poster: FloRise
ik zou inversteren in goede boxen!! dat je kunt uitbreiden en niet hoeft te vervangen. hou het strak.
koop 2 15'' subs(active) en 2 12'' tops(pasive), zo kun je de tops op de versterken van de subs aansluiten. en dan kun je later nog 2 tops erop zetten zonder versterkers bij te hoeven halen. dan zit je goed met geluid en toekomstplannen.
je kunt dit ongeveer voor 700,-/800,- realiseren..
verlichting is niet zo belangrijk. neem een strobe, rookmachine en een pinball bijvoorbeeld.
dus voor ongeveer 1200,- ben je echt tevreden en durf je feesten aan. dan heb je geluid voor zo'n 150 man.
kun je later 2 tops bijkopen. dan heb je geluid voor zo'n 250 man.
veel succes ermee. en inversteer in de boxen!!!!!
keep up the good work.
Flo-Rise
Poster: OneSoul
Waarom die tops passief nemen, en niet gewoon alles actief? Mss domme vraag...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.