Poster: OneSoul
Zaterdag eerste avondje gedraaid en 3 keer zijn ze me komen vragen om?
Michel T?lo - Ai se eu te pego te draaie, heb ik dan ook maar gedaan :p
Poster: OneSoul
Zaterdag eerste avondje gedraaid en 3 keer zijn ze me komen vragen om?
Michel T?lo - Ai se eu te pego te draaie, heb ik dan ook maar gedaan :p
Poster: qntr0l
Wat het bij mij ook altijd wel goed doet is even teruggrijpen naar wat oudere platen. Ik zie bij mezelf dat je geneigd bent om telkens de nieuwste shit te draaien maar daar krijg je de avond niet mee vol.
Poster: ArTy
Ik heb zelf wel een beetjemoeite om te blijven varieren. Ik draai bijna elke week in dezelfde tent en merk toch dat ik steeds weer naar dezelfde nummers grijp. Iemand enige tips om meer te vernieuwen elke week (draai zoon 5 a 6 uur per avond). Nu weet ik dat bijvoorbeeld Thomaszos bijna elke dag in dezelfte tent draait en ik vraag me af hoe je dan vernieuwend en verassend blijft?
heb ik ook een wat vlottere dance mix van, die draai ik altijd wel.
Wat het bij mij ook altijd wel goed doet is even teruggrijpen naar wat oudere platen. Ik zie bij mezelf dat je geneigd bent om telkens de nieuwste shit te draaien maar daar krijg je de avond niet mee vol.
Poster: djmathijs
Kun je vertellen welke mix? Ik hoorde hier afgelopen weekend in groningen ook een leuke mix van, iig niet die van de afro bros!
Poster: vanilladj
dan ben je naar een uur klaar ja.
ik draai nog vaak zat Badman Riddem (van onze collega Vato) en Samir's theme.
leuke loopjes proberen en acapellaatjes enzo.
En om het dan leuk te houden kun je hier ook nog variatie in aanbrengen.
- Nieuwe Ralvero mix van Samir's theme, of de Tomcio Rumble Edit
- Badman Riddem zijn ook wel leuke editjes van gemaakt.
Als je in een allround tent staat en R&B - Hiphop wordt gewaardeerd kan je ook wat leuke tracks van Justin Timberlake proberen. Sexy Back, dat soort shit.
Ook Ultimate Kaos - Cassanova werkt ook nog altijd.
De bovenste bedoel ik, alleen is het dnek ik niet zo handig om te linken naar zippyshare?