Jow, Ik draai 10 februari voor de eerste keer. ongeveer 250-300 man. Ik krijg hier 50 euro voor. Dus ik ben ook van plan om die 50 euro te besteden aan muziek!
Nu ben ik tracks aan het kopen. Nu heb ik gezien bij mijn eerste liedje, dat het Mp4 is. Ik kan dit dus niet branden.
Ik kan het wel met een converter die ik heb, maar het liedje is dan ingekort. Het blijft wel 320 kbs.. Maar het liedje is dus gewoon ingekort..
Hoe kan ik hem gewoon kopen in mp3?
What do you think about Aangekochte muziek op mp4? hoe mp3? ??
je kan in iTunes ook rechtermuisknop klikken en 'maak versie Mp3 aan' aanklikken. Stel wel van te voren even goed je bitrate in; bijv. 320 kbps. WAV kan ook maar dat heeft weinig meerwaarde aangezien 't toch al gecomprimeerd format is.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.