Vraag over de Starbeach DJ Contest 2012
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

rivorey    posted on 04-01-2012 12:46
hee,

Ik heb een klein vraagje over het uploaden van de mix op soundcloud. Jullie doen zeker ook mee met deze contest of hebben er van gehoord. Zo niet ga dan snel naar google en type 'Starbeach DJ contest 2012' in , dan krijg je genoeg informatie. Maar dat even terzijde.

Mijn vraag was iets over soundcloud. Ze zeggen dat het? verplicht is om je mix op soundcloud te uploaden. Dit vind ik helemaal prima en heb er geen moeite mee. Alleen geven ze later een argument waarom ze dat willen en de reden is de je een tracklist moet invullen. IK heb geprobeerd die te vinden alleen als ik een mixtape erop wil zetten dan kan ik in ??n keer die erop zetten zonder een tracklist in te moeten vullen. Mijn vraag is dan ook, waar kan ik die list vinden waar ik mijn tracks in moet zetten. Of doe ik het al goed als ik bij descreption de tracklist zet.

Ik hoor graag snel een reactie want dan kan ik hem plaatsen en verder gaan met mij in te schrijven. Hopelijk heb ik ook een paar mensen op de hoogte gebracht van deze contest.

What do you think about Vraag over de Starbeach DJ Contest 2012 ??

Vote :   

LilQuint    posted on 04-01-2012 13:13
Lees is goed...

Vorig jaar merkten wij dat er een aantal DJ mixes werden verwijderd door Soundcloud, omdat het uploaden van andermans materiaal tegen hun regels is. Huh? Ja, dat klinkt inderdaad vreemd, omdat er talloze mixes op Soundcloud staan, maar wij willen het zekere voor het onzekere nemen en gaan daarom over naar Mixcloud. Op Mixcloud ben je verplicht om je tracklist in te vullen, waarna de individuele tracks direct worden gelinkt naar websites als iTunes en Juno, waar de tracks gekocht kunnen worden. Daarnaast worden er minder vaak mixes verwijderd vanaf Mixcloud.?

Iedere DJ upload zijn mix via MIXCLOUD http://www.mixcloud.comVerderop leggen wij uit waarom dat zo is.

Mixcloud dus Cool
User edit by LilQuint on 04-01-2012 @ 13:14:13 (2%)
rivorey    posted on 04-01-2012 19:33
haha sorry. Je kan dit meteen een slot geven wat een domme vraag van me. Echt helemaal overheen gelezen haha
LilQuint    posted on 05-01-2012 10:36
Haha, heb ik zelf ook wel af en toe :P
rivorey    posted on 05-01-2012 11:08
Gelukkig dan maar.

Er kan een slot op.

This is an old Topic

No new postings for 4.986 days.
 Post CommentThat would be 166.2 months
or a whopping 13.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

186 Users online: 129 Guests (57 Unknown)
Pages generated today : 41.634
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.935.179