Hey, ik vroeg me af wat de normale temperatuur van de cpu in een macbook pro is... Ik zit nu gewoon een beetje te browsen en dan is zelfs de temperatuur rond de 80 graden celicius... Is dit normaal? De ventilatoren staan heel zachtjes aan. Als ik een spel open dat java gebruikt stijgt de temperatuur heel snel. Iets om me zorgen over te maken of is 80 graden celcius een normale temperatuur voor een mac??
Groetjes, Jeroen.
What do you think about Normale Macbook temperatuur ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
1 member likes thisis normaal en kan niks aan verandert worden.
omdat de behuizing van aluminium is voel je de warmte ook sneller aan jou behuizing.
fan controle installeren raad ik af!
Oke, ik heb nu opnieuw opgestard, zonder oplader en heb hem even laten afkoelen toen hij uit stond. Nu ik Google Chrome gebruik is het rond de 45 graden celcius.? Ik hoef me dus geen zorgen te maken dat de Macbook oververhit raakt? Ik had ergens gelezen dat hij pas uit gaat als de cpu 110 graden celcius bereikt...
1 member likes thisJa als je flink gaat renderen gaat hij misschien naar de 110 graden toe.
Maar gemiddeld zal hij tussen de 45 a 90 graden worden.
Werk wel onder een stabiele ondergrond. zet het niet op een bed, op je schoot.
Leg er altijd wat stevigs onder, houten plaat, dik boek, etc. dan kan hij beter zn warmte kwijt.
Doe je goed, mijn Macbook Pro draait meestal op zo'n 50-60c max bij browsen+tweetdeck+skype+traktor. Bij dingen als Final Cut tikt hij wel eens 75 aan maar meer ook niet..
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Net even flink getest, IMovie render, Cinema 4D render, Ableton render, 2 decks traktor gedraaid, stream software aan, itunes spelen, google chrome en minecraft. Denk dat hij de 92/93 net aantikte. bij zo'n 62% gebruik van de CPU. De ventilatoren stonden vol open maar dat zal zeker geen probleem zijn op podium. Als ik nu Minecraft speel thuis schiet de temperatuur ineens omhoog, had het gegoogled maar schijnt een java probleem te zijn...
Ik hoop dat dat java probleem binnenkort wordt opgelost. Dat is ook het enige wat zo'n enorm hoge temperatuur veroorzaakt.
User edit by Xurion on 25-01-2012 @ 23:28:01 (29%)
This is an old Topic
No new postings for 4.855 days. Post CommentThat would be 161.8 months or a whopping 13.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.