Hey, ik loop tegen een probleem in Traktor Pro 2... Als ik een CD'tje afspeel in iTunes dan kan ik door een track heen skippen vrijwel zonder dat hij daarvoor moet laden maar als ik in Traktor een CD'tje afspeel en dan wil gaan skippen door een track dan moet hij lang laden. Lijkt me een foutje in Traktor maar heeft iemand hetzelfde probleem of is er al een oplossing bekend voor?
Alvast bedankt.
What do you think about Traktor CD ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
ik kan perfect skippen in traktor dus het lijkt me niet aan traktor te liggen.... hij moet wel als ik een track voor het eerst speel de waveform laden maar dat lijkt me normaal?
No new postings for 4.876 days. Post CommentThat would be 162.5 months or a whopping 13.4 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.