hallo allemaal
ik ben al een tijdje opzoek naar een setje cd spelers
maar ik weet niet welke goed en slecht zijn
welke is het beste om mee tebeginnen en ook een beetje betaalbaar is ,want ik ben net een jaartje bezig met deze hobby en zo oud ben ik nog niet dat het geld goed binnen komt om een paar cdj 900 tekopen.
wie kan mij hier misschien wat tips en advies overgeven
alvast bedankt!
rmp3 A - rmx 40 blackfire - rmp3 A
What do you think about welke CD speler? ??
Vote : 1 member likes this
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
1 member likes thisAls je al zeker weet dat je dit echt een leuke hobby vindt, zou ik je aanraden om meteen al wel naar de iets duurdere cd spelers te kijken. Het kan namelijk nogal geld schelen als je eerst met low-budget materiaal begint, maar dan vervolgens toch na een half jaar/jaar wilt overstappen naar 'betere' apparatuur. Ik kan je aanraden om een setje CDJ 800Mk2's aan te schaffen. Erg lekkere cd spelers, zijn 2e hands veel te verkrijgen voor rond de 800 euro. Voordeel van deze CD spelers is dat je meteen het 'club' gevoel krijgt. Vaak staat namelijk een pioneer set op locatie.
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
1 member likes thisdan zou ik gaan voor cdj 400 of kijken naar denon dn-s1200(meen ik) zijn wel degelijke spelers voor zover ik weet, Alleen zoals Victor zegt, met pioneer heb je op locatie een kleine voorsprong. Echter als je een denon kiest zul je denk ik niet heel lang nodig hebben voor je de pioneer goed onder de knie hebt, kost hooguit 10 minuutjes denk ik.
Zelfde vraag voor mij, ik wil graag professionele spelers hebben voor een bedrag rond de 800/900,-? ik heb nu de Reloop rmp-1 en wil graag wat meet functie's
Dan ook een paar cdj800. Heb zelf de mk1, maar ik zou voor dat geld de mk2 kopen, daar krijg je echt geen spijt van. Ben zelf ook met die spelers begonnen. Ze werken gewoon echt lekker en overzichtelijk. Prima spelers! Enige nadeel van de 800 vind ik het wat langzamere bufferen en laden vergeleken met zijn betere broers
Als iedereenaanzichzelfdenkt,word eraan iedereengedacht
Als je meer functies wil heb je aan een CDJ-800 ook vrij weinig. De CDJ's zijn namelijk vrij 'kale' cd spelers, dit maakt ze dan ook zo gebruiksvriendelijk. Volgens mij heeft de CDJ-800 niet meer opties tegenover een Reloop RMP-1s maar hij werkt wel wat prettiger.
Als je voor een CDJ-800 gaat, zoek dan de MK2-tjes.
Het ligt er ook een beetje aan. Als je al een effectenmixer hebt is dit niet meer nodig op je cd speler ect.? Ik ben zelf meer van effecten op je mixer maar de effecten van de cjd-400 zijn wel erg leuk voor een cd speler. De mp3 functie ga je niet gebruiken, maar de cdj-400 heeft wel usb, dit lijkt me dan wel weer erg handig. De Cdj-800 is dan wel weer iets ruimer en heeft een iets fijnere jog (vind ik), zeker als je ook wilt scratchen.?
De relop zou ik niet snel nemen vanwege de play en cue knoppen, ik heb ze zelf ook gehad maar die play knop werkt gewoon niet prettig. Ik startte mijn nummers toen altijd met de 'reloop' knop.
2e hands gaan goede CDJ 800mk2s nog altijd voor zo'n 800 euro per 2, en CDJ 1000 mk3 per 2 gaan van 1000 (afgeragde verhuurspelers) tot zo'n 1600 (nieuwstaat) en daar tussenin.
bedankt allemaal voor jullie hulp!
ik heb rond gekeken op internet en nu ga ik er voor sparen (budget is nu nog wat aan de lage kant)
ik moet nog even goed kijken welke ik ga de cdj 400 of de cdj 800 mk2
Poster: allremix Zelfde vraag voor mij, ik wil graag professionele spelers hebben voor een bedrag rond de 800/900,-? ik heb nu de Reloop rmp-1 en wil graag wat meet functie's
iemand ideeen?
je mag mijn Denon DNS 3500 incl 2 udg tassen voor ?500,- meteen ophalen en testen!?
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 4.864 days. Post CommentThat would be 162.1 months or a whopping 13.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...